Vanin pikkuikkuna

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Jarde1, 6.3.2004.

  1. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Eli onko kukaan saanut Vanin pientä kolmioikkunaa tiiviiksi? Mulla se suhisee ajossa ja jos auton pesettää, sieltä pääsee vettä sisään. Haluaisin muuttaa sen kiinteäksi eli ei tarvitse enää avautua, jos joku on sen tehnyt niin kuinka? Kaikki vinkit olis tervetulleita.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Jarde1 2004-03-06 14:30 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jaa kiinteeksi vai? No käy ostamassa patruunallinen mustaa ikkuna Sikaa- tai vastaavaa. Sillä ruuttaat tiiviteet täyteen ja pistätä ikkunan viimeistä kertaa kiinni. Voit sitten vielätuhertaa lisää sitä massaa, jos jää rakoja..

    Itse vaan en tota tekisi vaan vaihtaisin tiivisteet, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
     
  3. mattimoi

    mattimoi 3rd gear

    jep itse vaihdoin yksi-osaiset etulasit jolloin kolmio-ikkunat jäi pois, samalla saa haluammallaan tummuudella lasit. kysy kuttilan autolasista mitä tällä hetkelä parilla on hintaa
     
  4. timuli

    timuli Gearhead

    vika tuskin on tiivisteissä ,kyllä se lukon akseli on taipunut tai väljä .viimeisissä malleissa joissa se tuuletusikkuna oli niin lukko oli perkkele muovia =suhisi vielä pahemmin, kyllä mattimoi haastaa asiaa eli vaiha yksosaset klasit
     
  5. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Saako tuolta Kuttilasta myös nuo ikkunan tiivisteet samalla? Entä tuleeko mitään muutoksia tuolle sähköikkunan kiinnitykselle?
     
  6. illi

    illi Gearhead

     
  7. Vani76

    Vani76 Gearhead

    Minuakin kiinnostaa aihe, on nimittäin tyhjät hylsyt tallissa ja tartteis vaihtaa vaniin.
     

Kerro tästä muillekin!