Vanin tavaratilan vanerointi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Kaitsug, 13.4.2022.

  1. Kaitsug

    Kaitsug 1st gear

    Kyseessä pätkä vani mihin pitäisi tehdä vanerointi tavaratilaan, onko kellään heittää mitään vinkkejä kuka tekisi ?
     
    Muokattu: 13.4.2022
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  3. Kaitsug

    Kaitsug 1st gear

    Etsinässä sellainen verhoomo missä olisi sapluunat tallella.
     
  4. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Mopar, Gm, Ford van? Vuosimalli?
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    No hyvä että pikkuhiljaa kysymys tarkentuu.:cool:
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Joo verhoomo. Mutta mitä oot tekemässä? Jotain harraste miiti autoa vai vaan tavarankuljetinta?
    Muutamaan kertaan oon ton emännän vanin sisustan tehnyt niin eihän siinä oo tarvinnut kun mittanauhaa ja vaneeia ja sitten verhoilut kiinni . Ihan helppoa hommaa.
     
  7. spike

    spike Gearhead

    Minäkin olen tehnyt omaan pätkä fordiin takatilan vaneroinnit ihan itse. Ei ollut paha rasti tehdä. Ohutta vaneria jonka leikkelin muotoonsa ja siihen liimasin kankaan kiinni. Kankaassa oli valmiiksi vähän pehmustetta niin laitoin sellaisenaan. Takapuolelle äänieristettä ja niihin pintoihin mitkä on peltiä vasten pehmikettä niin ei kolise. Kyselin mitä olis maksanut niin aika reippaasti maksais niin helppo homma teetettynä. Taitaa olla aika harvassa verhomot jotka ylipäätään on näitä tehnyt.
     

Kerro tästä muillekin!