Vanin turbo pakosarja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mpjaprotopaja, 18.3.2004.

  1. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Onko olemassa jo valmiina jotain pakosarjoja 6,2D koneeseen jotka kääntyisivät ylöspäin vai kääntyyks orkkikset?
    Vani kun sattuu olee niin pikkunen ja ketterä auto ettei sinne ole enään mahtunu turbolle hyvää paikkaa.
    Ainoo paikka minkä oon keksiny on ilmanputsarin ja löpöfilsun välimaastossa vai onx parempia paikkoja?
     
  2. freeride

    freeride Gearhead

    gale banks teki aikoinaan 6,2d vaniinkin turbosarjaa.suomessakin asennettiin ainakin yhteen vaniin juuri tämä banksin sarja.siitä oli juttua muistaakseni v.88 street&race lehdessä.mulla sattuu oleen valokopiona se juttu.jos kiinnostaa laita privaa niin voin lähettää kopsut ku kerkeen.itte maksat postarit.
     
  3. Destroyers

    Destroyers 1st gear

    TEkstin kirjoittaja oli Matti Rautakumpu.
    Kannattanee kysellä uscenter rautakummusta.
    http://www.uscenter.fi
     
  4. freeride

    freeride Gearhead

    jeps ja rojektin kuvat otti Jarmo Mäkelä.hyvällä tuurilla voi olla negat tallessa vielä.
     
  5. freeride

    freeride Gearhead

  6. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Oon juu kuullu siitä banksitetusta vanista, piti vissii olla vielä elossakin jossain oulu suunnal.
    n. vuosi sitten heräsin tohon turbo mielenkiintoon ja löysin banksin sivut. Lähetin sinne emailia ja kyselin paljonko sarja maksaisi vaniin. En tiedä vieläkään hintoja kun myyjä oli sitä mieltä ettei sitä saa vaniin mahtumaan joten hän ei viittiny turhanpäiten myydä sitä (syynä ammattiylpeys tai joku vastaava sukupuuton partaalla oleva luonnonvara). Masennuin vissiin ja unohin hetkeks koko homman kunnes totesin et olla sit eka, sen jälkeen kuulinkii siitä oulun autosta ja petyin taas...
    Pari kuukautta bongasin turbokauppiaan kuopion suunnalla keltaisesta pörssistä. Soitin hemmolle joka tuntu aineski puhelimessa olevan reilun kuuloinen ja selitteli niitänäitä asiasta. Ei kukaan sattuis tietää mihinköhän mä oon soittanu ku se pörssi ja muistilappu onpi vissii käytetty jo sytykkeenä?
     
  7. wili

    wili 3rd gear

Kerro tästä muillekin!