vanneleveys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja 2dht, 5.8.2010.

  1. 2dht

    2dht 3rd gear

    On tätä varmaan täällä jo kyselty, mutta miten leveä vanne/rengas mahtuis taakse '68 satelliittiin (2d), ja mikä olis ET?
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo,on ollu juttua aikasemminkin,mutta mulla on -69 satellitessa 10x15 takavanne 295/50-15 renkaat ja vanteissa bs 5".minun piti muuttaa sisäsuojaa ulkopuolelta ku laskin 2" alemmas perää.
     
  3. 2dht

    2dht 3rd gear

    Miten se backspace mitataan? Saako leveitä vintage tyylisiä peltivanteita jostain suomesta? Se orkkis kapseli täytyy myös sopia siihen vanteeseen...
     
  4. KUE

    KUE 3rd gear


    Eikös Esko se bs ollu 5,5" niissä vanteissa ja hyvin sopii alle -69 B-koppaseen
    mulla itellä semmoset vanteet pillerikapseleilla.
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo oli,mutta mulla puolen tuuman spacerit
     
  6. 2dht

    2dht 3rd gear

  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    racers plasesta saa noita ja varmaan finn amiltakin.mulla oli satellitessa nuo vanteet ja oli kyllä hyvännäkönen
     
  8. 2dht

    2dht 3rd gear

    Jahas, täytyypä kysellä noista.
     
  9. 2dht

    2dht 3rd gear

    Ei sulla ois tarjota kuvaa tosta autostasi, että miltä näyttää noilla vanteilla/renkailla?
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    eipä ole,2007 kesän moparmeetingistä on yks kuva jossa alla 275 kummit,KUE:n autossa samanlainen rengastus,sillä on varmaan kuvia omastaan
     
  11. 2dht

    2dht 3rd gear

    No malttaisko KUE näyttää kuvia omastaan... Ja kyllä se sun kuvaki kelpais. Mulla itellä nyt alla 275 kumit, mut väännetty 7 tuuman vanteelle. Aika pallot on. Ei oo kaksinen pito ku ottaa vaa renkaan kulutuspinnan keskiosalta kii asfalttiin.
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kuva löytyy tapahtumat osiosta ja etsii sieltä kuvia powerpark weekendistä 07.
     
  13. _make_

    _make_ 3rd gear

  14. 2dht

    2dht 3rd gear

  15. 2dht

    2dht 3rd gear

    Sen verran vielä siitä backspacesta, että mikä mitta se on? Eli mitattuna mistä mihin? Haa, löysinkin jo vastauksen tähän iha ite. :p Tommonen sivu löyty, siellä on semmone laskuri. http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp
     
  16. tooke

    tooke Gearhead

    joo,noissa kuvissa eessä 235/60 ja takana 275/60,etuvanne 8"
     
  17. KUE

    KUE 3rd gear

  18. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mites tuo etuvakaaja?minun autoon se passaa paremmin paikolleen jos tuo keskellä oleva mutka on alaspäin samoin lum-1sellä sarkerissa alaspäin
     
  19. 2dht

    2dht 3rd gear

    Miten huomasitkin tuon. Tai miten oisin ite edes voinu huomata tota, ku tuijotin vaa renkaita/vanteita. Tosiaan mulla kans mutka alapuolella.
     
  20. KUE

    KUE 3rd gear


    No sitte se on teillä väärin päin! ei vaan noin se on ollu ja istuu paikalleen hyvin!
     

Kerro tästä muillekin!