vanneleveys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja 2dht, 5.8.2010.

  1. eq9027

    eq9027 1st gear

    Oletteko te itse ollenkaan tietoisia miten vakaaja on b:ssä alunperinkään kiinni , pieniä lukuhetkkiä kirjallisuuden parissa , sieltä ne vastaukset löytyvät. Sohva on kyllä hieno , näyttää jotenkin niin tutulta tuo rekkari , missähän mie olen sen nähnyt... nyt muistan , polliisista päivää , ajokortti ja rekisteri ote kiitos! :D
     
  2. KUE

    KUE 3rd gear



    Niin mä vähän epäilinkin että rekkari on Arille tuttu :D
     
  3. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    :poff: mulla on kyllä ihan oikein päin :wink:
    ku ei oo kerta ollenkaan :rotfl:
     
  4. 2dht

    2dht 3rd gear

    Googletin tossa vähän, ja rupee tuntumaan siltä että se vakaajan mutka tosiaan pitäs olla ylöspäin! Näinollen mullakin se olis väärinpäin??? No, haitanneeko tuo... Tosin kyllä löytyy netistä myös paljon autojen kuvia joissa vakaajan mutka on alapuolella. :-?

    Nii joo, ja se KUE:n sohva on tosiaan hieno. Onko se peltiä vaiko lasikuidusta tehty?
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kyllä se ihan peltiä on? :D
     
  6. KUE

    KUE 3rd gear

    Joo noi mömmöt ei oikeintahdo pysyä käsis, raudasta on vaan helpompi tehdä :D seuraavaksi olis tarkoitus tehdä Dusteri sohva tai olen sen jo alottanu.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ostan 8x15 peltivanteet


    BS ja BC 4.5"


    040 7122 346 tai yyvee
     
  8. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Mullakin b-koristen etuvakaajan mutka ylöspäin, olen olettanut sen olevankin niin, sovitin tossa just myös chargeriin toisinpäin, käy myös silleen, mutta paremmin osuu mutka ylöspäin, vaikka samapa tuo nyt kumminpäin.
     
  9. 2dht

    2dht 3rd gear

    Huomasin tossa yks päivä että takarenkaan sisäreuna on iha hioutunut. Valkoset kohokirjaimet oli melkein kokonaan hävinny. :eek: Eli toi 10" leveä vanne + 295 rengas yhdistelmä. Pistin molemmille puolille 5mm paksut speisserit, ja näyttäis ettei enää ota kiinni. Olin kyl muka aiemmin kattonu että tilaa on. :oops: Oli jälkiä sekä lehtijousissa, että lokarin sisäreunassa.
     

Kerro tästä muillekin!