Vanteet jenkeistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja samaro, 18.2.2004.

  1. samaro

    samaro 1st gear

    Onko kukaan tilannut vanteita suoraan jenkeistä? Paljonko maksaa lentorahti ym kulut vannesarjalle?
     
  2. JR

    JR Gearhead

    Kiinnostaisi myös. Näkyy meinaan Ebayssa olevan välistä aikas halpojakin vanteita, ja sitten taas noita 17" Cobra R kopioita T-birdiin ei näy olevan täällä pohjolassa tyrkyllä...
     
  3. *chevy81*

    *chevy81* 1st gear

    Eilen just lähti Summitilta paketti jossa tosin muutakin kuin vanteet mutta vanteista tuo maksu pääosin on.Alla rahdit:

    Surface Mail (30-90 days)= 215.00
    Air Mail (7-21 days)=428.00
    Express (3-5 days)= 530.00
    DHL (5-10 days)=427.00
    UPS Expedited(5-8 days)=378.00

    Eli lentorahtina suht arvokasta ja hinnathan on USD.

    -Jarkko
     
  4. timuli

    timuli Gearhead

    tilaa vanteet joltain kotimaiselta firmalta tuovat nimittäin kamat kontissa niin ei oo niin tautiset rahtimaksut esim Seppo Niemensivu Jari Mäki onhan näitä selaa vaiika v8 magazinee
     
  5. samaro

    samaro 1st gear

    näyttää ottavan muutaman satasen välityspalkkiota...
     
  6. *chevy81*

    *chevy81* 1st gear

    Tähän nyt sen verran lisää että kun kyöhä olen niin vielä jäi vanteet halvemmiksi rahteineen ja tulleineen Suomessa kuin se että olisin täältä ne ostanut.Olivat jenkeissä melkeinpä 1/3 siitä mitä täällä maksavat kiitos vahvan euron.Ja samalla rahtimaksulla saa muutakin kevyttä tavaraa.
     
  7. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Juu tilasin alut ameriikoista, otin halvimman mahdollisen toimituksen joka maksoi noin 1000mummonmarkkaa, paketti tuli 8-viikkoa. Laivalla siis.
     
  8. raunoh

    raunoh 3rd gear

    Olen itse rahdannut 14" (x6-7") ja 15" (x7-8.5") vanteita USA:sta käyttäen USPS-surface (United States Postal Service) -rahtausta, ja rahti on ollut noin 28.50-33.50 USD / yksi rengas, siten n. 120 USD / 4 renkaan sarja. Siten tuo yllä mainittu 215 USD tuntuu kyllä kovalta hinnalta, mistä lie tuollainen hinta saatu ?
     
  9. SamiL

    SamiL Gearhead

    Lentorahti (ei UPS tms.) voi olla postipakettiakin halvempaa joskus. Minulle tavarat tulevat melkein yksinomaan BAX Global-lentorahtifirman välityksellä. Rahti voi jäädä jopa kahden dollarin paikkeille kilolta, kun lähetys on tarpeeksi iso. BAXin edustaja Helsingissä on Nyström&Co. Sieltä voi kysellä hintatietoja.
    BAX voi lähtöpäässä hoitaa myös lähetyksen noudon.
    http://www.onystrom.fi
    http://www.baxglobal.com
     
  10. *chevy81*

    *chevy81* 1st gear

    Juu kovalta kuulustaa tuo hinta mutta toki paketissa oli muutakin joka painoa ja hintaa lisäsi.En nyt tosin muista mitä muuta tuossa samalla tilasin.
     
  11. Fastback

    Fastback Gearhead

    Ootkos muuten kattonut, että 17" 5 puolaista ns. bullit vannetta on myyty 250€ kpl hintaan suomessa, ei mun mielestä paha hinta tuollaisesta vanteesta 17" 8" leveä ja 4,75 back spacing.
     
  12. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mun vanteet tulee kontissa sitten kun tulee, kiire ei saa olla mutta rahtikin on sitten vain n.$40.
     

Kerro tästä muillekin!