vanteet mittatilauksena

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja juhhi, 7.7.2007.

  1. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Kyllä peltivanteillakin vaan kovaa mennään.
    http://bassettwheel.com/
     
  2. RB-440

    RB-440 1st gear

    Mitä tulee tohon alu- ja peltivanteen kestävyyteen, niin kannattaa varmaan varmuuden vuoksi lukasta myös sen mieluisan vanteen speksit. Mulla on nimittäin semmonen muistikuva, että esmes. Weldin Streetlite vai mikä Superlite se nyt olikaan, aluvanteet ei välttämättä kestä ihan mitä vaan.
     
  3. bb

    bb 1st gear

    iteltä nuo 3kpl mitkä särkyi oli mopen 14x5.5 päällä 5.5 tuumaa leveet historic rempula kumit.

    kyllä vahvoja peltivanteitakin on olemassa ja heikkoja alumiinisia,mutta vanne käyttö tarkoituksen mukaan jos ei ole muita rajoittavia tekijöitä(sääntöjä)
     
  4. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Just näin. Esim. Weldillä tosiaan lukee monessa alsavaihtoehdossa, että ei road race use tai Bartilla ja Bassetilla lukee keyvyissä peltivanteissa, että only dirt track.
     
  5. JousiT

    JousiT 1st gear

    Vähän OT.

    Tietääkö kukaan mistä saa tuon tyyppisiä vanteita 16 tuumaisina?
     
  6. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Luulen, että Bassett tekee pääasiassa 15-tuumaisia Nascariin, Arcaan, tms. ja jotain pienempiä midgetteihin.

    Tuollaista D-reikämallia tekee kyllä ARE, US Wheel 16-tuumaisenakin.
     
  7. tykki12

    tykki12 Gearhead

    vanteet

    yyvveetä 8)
     
  8. siperianhurtta

    siperianhurtta 3rd gear

    itse tilailin tuolta välikädenkautta http://www.bozeforged.com/

    http://www.bozeforged.com/images/wheels ... dge_bg.gif

    tilaamia vanteitani ei saanut kromattuna joten otin kiillotettuna alumiininä ja on muuten astetta työläämmät pitää puhtaana/kiiltävänä.
    paremminkin sellaiset show&shine vanteet...
    hintakin oli astetta kalliimpi..
    mutta en ole katunut ei tule joka ladassa vastaan... 8)
     
  9. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Ei tule joka ladassa vastaan, haiskahtaa sen verran homolle.
     
  10. siperianhurtta

    siperianhurtta 3rd gear

    jos rautaristi on sun mielestä homoa nii pidetään ihan omana asiana... :soosoo: käyppäs sanomassa jollekkin hd harrastajalle jolla on peili veistetty tuohon malliin sama nii voin väittää että saat vastauksia :D :poff:
     
  11. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Vaikeasti puhtaana pidettävä kosmetiikka haiskahtaa...
    Toinen tykkä styling toinen tykkä tuning toinen tykkä toinen samanmoinen.
    Mie pyyvän anteeks jos uon taas loukanna jottain hiippakuntaa. Oon kyllä normaalielämässä huomannu että helepommalla piäsöö ku pittee suun kiini kun ei oo aina vastauksiakaan tullu.
     
  12. jorke

    jorke Gearhead

    No eiks jakoa pysty muuttamaan?

    Ei yleensä ole kummonen homma. Itse yhteen autoon muutin aikoinani 5 x 4" -> 5 x 4,5" ja nyt ois tarkoitus muuttaa perään 5 x 108mm -> 5 x 4,75".

    Ja nämä muutokset olen tehnyt juuri sen takia kun vaikea löytää vanteita.
     

Kerro tästä muillekin!