Vapari vs blower

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 5.2.2004.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Siin vois mullakin olla kuoppapäät ihmeissään kun jo nyt on 34cc:tä vaparissa, joten parempi vaan vissiin laskee compression heightia. Laskin huvikseen, että jos kasiin pudottais, niin vaatis männän päähän 80+cc D-dishin jos quenchia haluais koettaa. Reilusti isompi siis kun tänhetkinen palotila.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niimpä..niinnpä..se rossin sivujen kätsä laskuri tapaa tipauttaa meikäläisenkin liian tylysti maanpinnalle aina kun alkaa tsekkaa et olisko joku "nasta juttu" oikeasti käytännössä toteutettavissa.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaparista vielä sen verran että viimmekesänä Wcc Käytettiin lähtökierroksina 4000-5500 välimaastossa ja maalissa kierrokset heilui tuola 8000 alle tai vähä yli ajat 9,45 pori moneybräket ja Wcc 9,60 -9,85 välillä 60 jalkaiset tais olla 1,3 parhaimmat loppunopeus heilui 230 tuntumassa ja sitä moottoria ei erikoisemmin ruuvailtu kisoissa eikä liion tallilla normaalia ventiilinjousien tarkaistamisen lisäksi ja kyllä minä ainakin uskon että noilla pumppuvehkeilläkin saattais 60 jalkaa / loppuaika parantua jos lähtis esim breikillä enpi ole varma kun ei kokemuksia
    T.Mekaa(Nikko) 468cid/nova/vuorinen
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eipä tuo meidänkään vaparivarikkotoiminta oo just tohon ruuvailuun perustunut...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vellamo&Nyström ajeli 8.4 vapari
    promotilla eikä kisoissa ruuvaillu
    liioin oikeestaan lainkaan.

    Huoltovapaako?
    Ei varmaamaan kuitenkaan täysin.
    Kaikilla tuon tason osilla on
    vaihtotuntimääränsä joita ei
    voi ylittää.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pro motissa on paljon duunia että se pysyy iskussa. Männät, renkaat, veivit, venajouset keinujen laakerit, nostajat ym. ovat kulutustavaraa. Ei oo helppoo eikä halpaa.
     

Kerro tästä muillekin!