Varaosakirja chevy DC14Z fleetside -90 tai jarrutaulukko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 30.11.2007.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    katsastusukon unelma, ei paperia EI leimaa.



    (koneenvaihto)

    Kuten jo joskus muistan kuulleeni asiasta, on nyt kirjallisesti todistettu että

    4,3-5,7 l koneilla olevissa ko. mallissa EI jarrukoossa ole mitään eroa,

    miksihän tätä nyt sitten nimittäis, rahastus,vittuilu, vai joku muu pätemisen tarve?
     
  2. Rytari

    Rytari Gearhead

    ota varaosakirja ja vie se mukanas... ei taida paljon eroja löytyä...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    varaosakirja

    Mistä löytyy ????????
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Re: Mistä chevy fleetsiden varaosakirja ?


    Hmm. Mitäs jos kertoisit enemmän , niin voisit saada vastauksiakin. Esim. mikä ihme on lavautosi, C vai K, eli taka vai neliveto. Kantavauusluokka. Entinen kone ja nykyinen kone.

    Pelkkä Fleedside ei tarkoita juuri mitään muuta kuin lavan mallia. Eka tasakylkinen lava taisi tulla 1955.

    Eli autosi lie antamasi tietojen mukaan haarukassa 1957(?Cameo?) -2007 ?
    tekniikat kaikkea Blue flamesta isolohkoihin?

    Tähän on aika vaikea kommentoida yhtään mitään antamallasi tiedolla.

    Itse olen havainnut hyväksi tietoa kysellässäni kaventaa aluetta kertomalla mm. vuosimallin ja muuta oleellista pikkutietoa?
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Käytännössä siellä on kahta kokoa etujarruja,Light Duty ja Heavy Duty.

    HD on pitkä hytti/lyhyt lava,SS 454 ja lyhyt hytti/pitkä lava.

    LD on lyhyt hytti/lyhyt lava.

    Ainoastaan SS 454 on isoilla jarruilla aina ja siihen on saanut myös Extra Heavy Duty jarrut kätkettynä Sport Performance Handling Packgage:n...niitä jarruja ei ole varmasti yhdessäkään täällä meillä olevassa.

    Muissa tuon esimerkin mukaan...kone ei merkkaa mitään sillä HD voi olla ristiin 4.3V6 tai 5.7.

    Diesel on ilmeisesti aina HD kuten 454.

    Etujarrujen jarrukaliiberi(satula) on isompi/isommat männät HD mallissa,lisäksi jarrulevy on HD mallissa paksumpi,mutta halkasija pitäisi olla ihan sama.

    Etujarruja vaihdettaessa täytyy vaihtaa myös olka-akselit koska HD mallissa isommat pyöränlaakerit...hyvä syy madaltaa alusta Bell Tech #BEL-2500 2" droppi spindeleillä. 8)

    Takajarrut ovat 10" jarrut molemmissa,mutta jarruheebelit ja sylinterit ovat sitten erilaisia.
    Jarrusylintereitä on ainakin kolmea eri kokoa.

    14-pulttinen 9.5" SS454 käytetty perä omaa myös 10" jarrut,mutta mitkään jarruosat eivät ole vaihtokelposia jarrukilpiä myöten normaaliin 8.5" perään verrattuna.

    Samoin pääsylintereitä on ainakin kolmea eri kokoa.

    454 ja 6.2/6.5D ilmeisesti taas sama.

    Kannataa vertailla noita Summit ja Rock Auto:n sivuilta jos et saa lainaan/ostettua varaosa kirjaa esimerkiksi jostakin USA-osa liikkeestä...yleensä niillä on niitä ylimääräsiä tai vanhoja.

    Nimimerkille Hai voisit pistää YV:tä sillä hänellä on ainakin ollut kyseinen kirja ja katsonut mulle joskus jotakin juttuja.

    Tarvitsisin oikeastaan itsekin kirjan tai jonkun josta nuo asiat käy ilmi mustaa valkosella jos meinaan joskun isolohkoa tai ahdinta rakennella...mutta tiedä onko tässä kohta varaa enään ajaa millään muulla kun fillarilla... :mad:
     

Kerro tästä muillekin!