VARASTETTU!! Vantaan jäähdyttimestä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigBlock-V8, 26.5.2010.

  1. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Vantaan jäähdyttimestä varastettu 1960 Chryslerin jäähdyttimen kenno, ja päädyt.

    Harrastepiirit ovat pienet ja aikaa osien palautumiselle TÄMÄ PÄIVÄ!

    Minut tavoittaa numerosta 0503599300 / Ruotsalainen

    Tai jos ei kehtaa itseään tuoda julkisuuteen voi myös ottaa yhteyttä suoraan Vantaan jäähdyttimeen numeroon 09 2731388.

    Jatkotoimenpiteisiin ei tarvetta, mikäli tavarat ilmestyvät virheettöminä takaisin! muuten...
     
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Ei saatana, ei oo todellista...! Onhan se kumma kun teiltä nyysitään Moparien osat millon mistäkin...
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No voi vittu eikö mikään enää ole pyhää? Panee vihaks.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Taitaa kuparin romuhinta taas olla euroja kilolta, ja "liikkuvaa" väkeä kiertelemässä. Miten ihmeessä tollanen voi jossain lafkassa ylipäätään olla varastettavissa, pihallako ne niitä säilyttää?
     
  5. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Onkos noita varkauksia tapahtunut ennenkin? :eek:

    Rosvot kuriin... :mad:
     
  6. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Joo ei oo eka kerta. Meiltä hävis tallilta kaikki kiiltävät osat 57-Windsorista.

    Tallikaverilta lähte 50's Mopar osat himastaan, muistaakseni alustan kilkkeitä kyseessä.

    Nyt lähti mun syylari Vantaan jäähdyttimestä.
     
  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kaikki viron / latvijan / liettuvan pakut jotka pyrkii ulos maasta pitäis tutkia !!!! :mad:
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Vähän veikkaan, ettei nitä kukaan maasta yritä kuskaa, mut paikallisille romukappiaille ehkä olis parempikin tiedottaa. Mut edeleen, sisältä lafkastako ne hävis?
     
  9. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Jep. Joku seurue siinä oli kuulemma käyny pyörimässä, kun firman ukko(ja)
    OLI PAIKALLA?!

    HUOM. Tämä ei nyt tosiaan ole Vantaan jäähdyttimen vika, vaan heidän kanssa asia on hoidossa, ja sovittu.
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ihan suomi porukkaa vai JIM ?
     
  11. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    En kysellyt tarkemmin. Oon huomenna taas yhteydessä sinnepäin.
     
  12. foord

    foord 1st gear

    olisivat varastaneet mun vanhan kuparisyylärin kun heitin sen roskiin maanantaina :oops: , vituttaa varmastin kun harrastevehkeestä pöllitään tavaroita toivottavasti löytyy
     
  13. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    No johan on taas teitä koettelemuksilla paiskattu.

    Toivottavasti osat löytyy kunnossa, kun ei nämä forward lookien osat puissa kasva..

    Toikin oli jännä tapaus toi Windsorin kiiltävien vienti, ei luulisi olevan kovin paljoa Suomessa käyttökohteita niille...
     
  14. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Noniin. Eipä ilmestynyt kamat eilen. Panokset kovenee.

    Jos meni harrastekäyttöön, niin joku tietää siitä. Maksan palkkion varkaan yhteystiedoista.
     
  15. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Sori pessimistisyyteni ikävässä asiassa,mutta etkait hetkeäkään uskonut että se puhelin ois soinut? Mutta toivotaan nyt parasta että jonkun omatuntoa alkaa kolkuttamaan ja ihme tapahtuisi.
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kun saat selville "seurueen" kansalaisuuden, niin eikähän se paljasta menikö ne harraste vai romu käyttöön!
     
  17. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Vantaan jäähdyttimen kanssa oltu yhteydessä. Hepuille kunniamaininta, intoa riittää hoitaa asia kuntoon, mutta se on minun ja heidän keskeinen juttu.

    Ja sitten asiaan.
    Eli pajalta EI ole hävinnyt mitään muuta, kuin mun syylari ja sekin viety osina, eli heput ei olleet vielä ehtinyt edes juottaa päätyjä+kylkiä uuteen kennoon kiinni. Kenno ollut eri paikassa muiden syylarin osien kanssa ja kaikki nämä ja vain nämä kamat hävinneet.

    Mun silmissä näyttää siltä, että joku kusipää on oikeesti tiennyt mitä hakee.
     
  18. foord

    foord 1st gear

    minun mielestä kannattas laittaa tänne syyläristä kuva jos mahdollista, niin voisi ilmoitella,jos sattuisi näkymään helsingin kulmilla sen näköinen syyläri. vähän tuntuu ihmeelliseltä eikö tuollainen syyläri joka on osissa niin tarvitse ammattalilaisen juottaa yhteen :eek:
     
  19. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Kuva kyseisestä syylarista. Tolla varaosanumerolla joka vasemmassa reunassa on stanssattuna ei tässä maassa montaa jäähdytintä ole.

    http://rides.webshots.com/photo/1146503 ... 4235HHIhZK

    Alavesiletku toisessa päässä syylaria, ja vaihteistoöljyn jäähdytys yksikko alapäässä kiinni. Siinäpä parhaat tunnusmerkit, päädyt olivat suorat, olen juuri oikonut ne, kun ovat olleet irrallaan.

    Mukaan lähtenyt kenno on Mittatilaustyönä valmistettu 3 rivinen.
     

Kerro tästä muillekin!