Varastettu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja caprice305, 22.3.2019.

  1. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Toivottavasti on otettu vaan huviajeluun, niin voi löytyä ehjänäkin.
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tästä tuli mieleen näin kännipäissäni, että multa ei ole ikinä pöllitty autoa, vaikka olen asunut pahamaineisissa paikoissa, ja autot vanhoja, joten helpompi pölliä.
    Nummelan "murharinne", Malmi ja Vuosaari. Nämä siis maineeltaan pahimmat. Molemmissa Helsingin paikoissa on kyllä murtauduttu autoon, mutta ei autoa viety.

    Viime- vai toissavuonna olin yöllä röökillä parvekkeella, ja joku tyyppi yritti avata mun Cadillacin takaluukkua.o_O Ei saanut sitä auki, joten lähti viereiselle parkkikselle, jossa oli mun kaverin asuntovani. Jäi sinne autojen väliin, eikä tullut pois.Näin, että verot heilui vanissa. Tässä vaiheessa soitin 112 Kytiltä kesti puolituntia tulla paikalle, vaikka piti olla lähellä partio. Sit niitä alkoikin lappaamaan oikein urakalla. Mä olin ollut koko ajan yhteydessä sinne, ja nyt lopetettiin puhelu. Omistajaa ei meinattu saada kiinni, kun oli yövuorossa. Muut kytät häipyi, ja yksi partio jäi vahtimaan. Lopulta omistaja tuli, ja avasi vanin oven, niin siellähän se esitti nukkuvaa.:D
    Selitti myös, että etsi vain nukkumapaikkaa.:rolleyes:
    Miksihän juuri sitä ennen yritti murtaua mun Cadillakin takaluukkuun.:D
     
    Muokattu: 22.3.2019
    Norri, passerby ja Sierra tykkäävät tästä.
  4. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Miltä vuosikymmeneltä tuo malmi-tieto on? Mä pidän ovet auki eikä ikinä ole viety mitään.
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    vanhan sanonnan mukaan malmilla ei kannata ajaa alle 40km/h koska muuten sun autosta pöllitään pyyhkijänsulat:D
     
    kerkko, viikinki75, Norri ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Eli tieto todella on Wanha.
     
  7. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ihan 2000-luvulta. Joillakin on vaan jäänyt se vanha maine "päälle"

    Ite muuttaisin heti takaisin, jos vaan sieltä kämppä löytyisi. Tykkäsin asua siellä.
     
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Vuosaaren puolustajia ei vielä tähän aikaan ole liikkeellä, mutta sanottakoon, että se on Helsingin suurin kaupunginosa, johon kuuluu monia alueita.
     
  9. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    helsinki on paska maa
     
    Norri, big t, FuryIII '71 ja 13 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Varmaankin 1960 luvulta.Asuin itse Vantaalla ja hyvin usein autoilin Malmilla.Ei mitään pahaa sanottavaa alueesta.Ehkä vanha maine jarruttaa alueen kehitystä,tuskin.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kai se on vähän siitäkin kiinni, missäpäin Malmia asuu.

    Ite asuin palloiluhallin vieressä, joten jonnet pölli aina erikoiset venttilinhatut. :)
     
    Muokattu: 22.3.2019
  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    No eikös kaikki Kontulat, myllypurot, kalliot, sun muut ole vähän niinkun legendoja, millä ei ole niinkään tekemistä todellisuuden kanssa.
     
    jariha tykkää tästä.
  13. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Välillä aihetta sivuten: mitä liikkuu ihmisen mielessä, joka tuollaisen Blazerin varastaa?
    Pikkasen erottuu liikenteessä jos meinaa ajella, ja osatkin on aika helposti tunnistettavissa jos meinaa osina myydä.
     
  14. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Helppo varastaa.
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  15. tammercity

    tammercity Gearhead

    Tää taisi löytyä kaupungin varikolta.

    [​IMG]
     
    kippis tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hyvä jos löyty, mutta aika noloa jos ollut väärässä paikassa säilytettynä vaikka leimaamatta/seisonnassa ja kaupunki vienyt talteen.
     
    Norri, onoff road, viikinki75 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. passerby

    passerby Gearhead

    Eihän Kalliossa käydä muuta kuin maksullisissa :D :poff:
     
  18. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mitä tulee Malmiin ja Vuosaareen, niin molemmista alueista löytyy erittäin rauhallisia alueita. Varsinkin Vuosaaressa on viihtyisiä pientaloalueita, ilman läpikulkuliikennettä ja paskiaisia.
    Meren rannalla toki.
     
    viikinki75 ja palontie tykkäävät tästä.
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    No, Kontulan ostari on kyllä melko synkkä paikka ihan tänäpäivänäkin. Ei siellä aikuisen miehen mitään tarvitse pelätä, mutta supijuoppoja/narkkeja, mustalaisia, mutiaisia, hulluja, teinirikollisia riittää kyllä ympäri vuorokauden.
     
    FuryIII '71, palontie, viikinki75 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    No juu, voit olla oikeassa. Itellä ei sinne ole ollut asiaa, kun muutaman kerran. Yksi niistä kerroista oli ihan viikonloppuyönä ryyppäämässä. Ei ainakaan sillon ollut ongelmia.

    Onhan näitä paikkoja monia, joilla "tietty" maine. Jakomäki unohtui listasta. Muutenkin itähelsinkiä pidetään jotenkin paheiden tyyssijana. Ja yleensä niitten toimesta, jotka ei ole ikinä kyseisellä asuinalueella edes asuneet.:rolleyes:
     
    jariha ja palontie tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!