Varkaita tiimin rekassa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja SC 285, 10.10.2006.

  1. SC 285

    SC 285 1st gear

    5-8.10 välisenä aikana oli varkaat kyläilleet rekassa. Kuljetuskalustoni majailee Lahdessa, Launeen kaupunginosassa teollisuuskiinteistön pihalla.
    Jotain mainosmatskua ja pikkutavaraa oli mukaan tarttunut ja laatikollinen (n. 50 kpl) T-paitoja, joita on ollut kesän mittaan myynnissä.
    Luulisi että noiden paitojen jälleenmyynti noilla markkinoilla olisi hieman hankalaa, kun esim. selässä lukee isolla tiimin ja mun nimi, sekä tuo auton kuva.
    Jos kukaan kuulee jotain vinkkiä tai ihan mitä vaan niin ilmoittakaa mulle. Nuo paidat olisi mukava saada takaisin ettei menisi mihinkään kaatikselle.

    Ari Pietilä/Woodstock Racing
    0400 886115

    www.elisanet.fi/woodstockracing
     
  2. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Vohi vittu.... kyl on varmaan tarpeeseen taas menny.... kaikkee ne kyl viittii varastaa...
     
  3. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Maailma on pässejä täynnä...
     
  4. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    pidän silmät auki myös täällä, oltaisiin tänne tarvittu lähemmäs kymmenen noita paitoja :( jäi taas niistä ilmoittelu kun tehty taloa kuntoon talven varalle..(nimimerkillä huono omatunto siitä huonosta yhteydenpidosta..)

    Toivottavasti kamat löytyy. Terkkuja täältä.
     
  5. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    niin onko ne tällasia paitoja ??

    [​IMG]
     
  6. SC 285

    SC 285 1st gear

    Juuri näitä samaisia paitoja. Kiitos kuvasta. En oikein osannut itse laittaa...
     

Kerro tästä muillekin!