Vecrtan raidetangon suojakumi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 23.11.2001.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vuoden 1991-1992 Vectran raidetangon suojakumin vaihto: onko helppo nakki vai eikö kannata itse edes yrittää? Olen vaihtanut aiemmin Mazdaan joten tiedän miten se hoituu periaatteessa, mutta onko kellään tietoa tuleeko siinä kova homma? Olen vaan kuullut että saattaisi olla vaikeakin pala purtavaksi.

    mjkolehmainen@hotmail.com
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Siis tarkoitatko raidetangon nivelen vai vetoakselin suojakumen vaihtoa?

    Oletettavasti vetoakselin....?

    Raidetangon nivelen suojakumin vaihto....koko nivelen vaihto samalla.

    Vetoakselin poisotto on automerkistä riippumatta samantapainen, mutta merkkikohtaisia eroja on.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo, tarkoitin siis renkaan puoleista kumia eli onkos se siis vetoakselin suojakumi nimeltään.
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Meikäläisen Opel kokemus on kyllä olematon, varsinkin tuoreempiin :sad:
     

Kerro tästä muillekin!