Veekasi-Taunus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Anonymous, 6.1.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin olin siellä, ajoin paras 12.83s. En tiedä minne 0.3s o mennyt :sad: , mulle on muutamia hevosvoimia katonut. Itse kilpailussa ajoin kyllä 13s aikoja kunhan ajaan bracketia (indexeni oli 13.01s). Ensi kilpailu olen kyllä siellä taas (25.7).
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joku kyseli stadin cruisingeissa pyörineestä
    20m:stä, mattamusta?on sitä näkyny tänäkin kesänä, ja se on muuten 289.
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Toistetaan, TÄH MITEN NIIN?

    eihän toi paino sitä hommaa rajota vaan iskutilavuus ja teho. Ei toi roverin kasikaan oo enää mahdollinen, suurin kone 3-koriseen taunukseen on 2886cc/136hv että se siitä.
     
  4. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Paitsi jos vertailuautona voisi käyttää aussi cortinaa. Liikenneministeriön päätöksessä ajoneuvojen rakenteen muuttamisesta ei ole mitään rajoituksia vertailuauton valmistusmaasta, vaan ne on annettu AKE:n soveltamisohjeessa. Kuka kokeilee käräjillä onko soveltamisohjeen lainvoiman vai saako sillä pyyhkiä...
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

    jään mielenkiinnolla odottamaan...
     
  6. Sumu

    Sumu Gearhead

    Aussien autoja ei voi käyttää vertailuautona kuten ei myöskään Etelä-Afrikkalaisia. Jossain oli tosta juttua,hitto ku muistais missä...
     
  7. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    edelleen kyseessä on AKEn soveltamisohje eikä itseasiassa pykälä joka sanoo jotenkin että "..euroopan ja yhdysvaltain markkinoille tarkoitetut mallit luokitellaan mallisarjaan kuuluviksi."

    jos joku uskaltaa kokeilla niin onnea matkaan. ite en viitsi, ei se oikeuden käyminen ilmasta oo.. ja ton asian käsittely saattaa kestää vaikka kuin kauan, kun kerran allekirjoittaneen "luvaton veneen käyttö"-asian käsittelykin kesti vuoden..

    On ne AKEssa ketkuja vaan. Sanoivat että Tickford Capri Turbo(205 bhp) kelpaa vertailumalliksi vaikka valmistettu vain 85kpl, mutta vain poikkeusluvalla voi saada luvan tekniikan vaihtoon :cry:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Capri2.6i 2002-11-08 18:09 ]</font>
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    joo ja SA-Sierra 302:lla ei käy vaikka valmis
    tettu 250 kpl
     

Kerro tästä muillekin!