veltto keula,mopar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja minttu3, 27.3.2007.

  1. minttu3

    minttu3 1st gear

    nyt kun aurinko paistaa ja ekat ajelut on tehty niin pelottaa,,minulla on 66fury 383,ja suoraan menee ihan kivasti mitä nyt todella nopea ohjausliikkeessä ja keula kääntyy nopeesti,varmaan auraus kulmat?,no pahin juttu on se että jos suorassa tiessä/jossakin on sellainen loiva monttu,ja keulan noustessa montusta se heittää sen holtittomasti jompaan kumpaan suuntaa/puolelle,kovaa ei voi olleenkaan ajaa siis tarkoitan yli 100,kun alkaa pelottaa keulan holtiton seilaus varsinkin montuista noustessa,mistä vikaa hakemaan,itsellä ei niin kauheesti kokemusta vielä.kiitos jo etukäteen!!
     
  2. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    iskarit paskana ja jenkille tyypillinen bumpsteer(=ominaisuus)
     
  3. minttu3

    minttu3 1st gear

    kiitz,nopeesti vastasus tuli,eli siis ostoksille
    :lol:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei toi ole mikään sisäänrakennettu ominaisuus, eikä välttämättä johdu iskareista, vaikkakin niillä voi olla oma osuutensa asiaan. Tukivarsien puslat on yks vaihtoehto, pallonivelten kunto? Apurunko taitaa '65:ssä olla vielä ilman puslia, mutta senkin kiinnitys on hyvä tarkistaa. C-korisen etuiskarit on ylipäätään aika mielenkiintoset, lyhyet ja ohuet, pitkän vipuvarren päässä pyörästä. Eli siihen kantsii hommata mahdollisimman tehokkaat iskarit.
     
  5. RB-440

    RB-440 1st gear

    Tosta mutkajutusta on vaikee sanoa mitään, korkeaprofiilisilla renkailla etupainoinen 60 luvun jenkki varmaan käyttäytyy vähän yllättävästi, jos on tottunut nykyautoihin.

    Toi suunnan haeskelu heiton jälkeen kuulostaa tosiaan siltä, että kyseessä ei ole tuotteen ominaisuus, vaan enempi vika. Aivan käsittämättömän päin seiniä oleva auraus voisi tehdä tuotakin, sillä kun toinen pyörä keviää, toinen lähtee ohjaamaan, mutta se syö renkaat tosi nopeesti. Jos kumminkin alustassa on niin paljon väljää, että pyörät pääsee sooloileen, niin ihmekös tuo, jos suunta on välilla kateissa. Periaatteessahan taka-akselikin voisi ohjailla, jos se pääsee kääntyileen kiinnityspulteissaan tai on norralehtiä poikki tms.

    Yksi mahdollisuus on tietysti sekin, että kuljettaja päästää huomaamattaan ratin liikkuun, ja seilaahan silloin mikä vaan. Se ei tosin tunnu kovin todennäköiseltä, mutta voihan sitäkin itteensäkin tarkkailla.

    Koskahan rassi on katsastettu? Meinaan, etteikö ole mitään ole mistään huomautettu? Muuten sen voisi vaikka viedä korjaamolle, ja pyytää koeajamaan, että tuntuuko sen kulku muistakin kummalliselta.
     
  6. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    hmm

    kiristä pyöränlaakerista väljät pois ja uusi iskarit näin alkuun.
     
  7. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Jos palikat orggiksia, tuskin bump-steer juttu. Bump steer tapahtuu yleensä kun viritellään hammastankoja kisapeleissä joissa oli ennen simpukat. Enpä ole ennen kuullut simpukkaohjauksen bump-steeristä?
     

Kerro tästä muillekin!