ventiilin ohjurin kumeista chevy 305

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kylähullu_maalta, 10.12.2007.

  1. elikkäs tuossa sitten pikku hiljaa lähenee ohjurien kumien vaihto ja emännyys töistä tullessaa tuollaiset toi, imu puolen kumit ovat aivan normaalin näköiset puristus renkaaalla mitä olen muissakin vehkeissä nähnyt mutta pako puolen ovat kovat muoviset... molempien mukana tuli o- renkaat
    edellisen kerran kun kannet olivat käsissä tuli tiiviste sarjan mukana ainostaan musta kumit imuventiileihin (ei puristus renkaita) ja O renkaat kaikkiin. no paremmathan nuo muoviset hatut on kait kun ei mitään mutta onko noihin saatavilla pako ohjureihin ihan normi kummeja vai onko edes tarvetta ? myönnetään että kitsastelin silloin kun ohjurit olivat vielä niissä mitoissa ettei holikittaa tarvinnu, eli nyt voi pientä välystä olla
     
  2. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Mä laitoin molemmat pakoventtiileihin: kovamuovihatut ja ne o-renkaat. Hienosti menivät paikoilleen ja tuntuu pata toimivan..... Imupuolelle ne kumit kiristysrenkailla ja o-renkaat.
     
  3. Nappula

    Nappula Gearhead

    Mitä olette mieltä auttaako kumienvaihto jos venttiilin ohjureissa on pikkuisen välystä vai vaatiiko ohjurien venttiilien ja kumien vaihdon jos haluaa pölläyttelemättömän moottorin
     
  4. no lähinnä tekohengitystä hetkeksi tuo on.... itse ainakin viikonloppuna askartelen kumit paikalleen, luulisi toimivan paremmin kuin pelkät o renkaat
    kannet sitten jossain vaiheessa auki kunhan tulee sitä aikaa
     

Kerro tästä muillekin!