Verhoiluhommien Niksi-Pirkka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja tuiremc, 5.4.2013.

  1. pptalo

    pptalo Gearhead

    Verhoiluhan on tehty aina palasista, jokaisen kaaren kohdalta alkaa uusi pala. Eli voi vaihtaa vain osittain, mutta saman materiaalin löytyminen voi olla haaste
     
  2. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Furniture clinicillä on ainakin kelpo kemikaalit ja värejä joista saa sekoitettua oikean sävyn. Itse tullut käytettyä vaan pienempiin osiin kuten rattiin.
     
    twincam6 tykkää tästä.
  3. nuffield

    nuffield Gearhead

    Pysyneekö verhoilukangas sisäkaton solu-muovin tapaisessa kiinni bostikin kontakti-liimalla miten hyvin vai kannattaako ehtiä muita liimoja?
     
    Muokattu: 25.4.2018
  4. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Penkkien solumuviin liimasin ainakin täytepalaa muistaakseni Bostikin kontaktiliimalla. Luulisin onnistuvan
     
  5. nuffield

    nuffield Gearhead

    Täytyypä kokeilla sitä ja kun tuohon pystyy vielä piiloon tekemään ommel varmistuksia.
     
  6. f34

    f34 Double Gearhead

    Bostikin kontaktiliima saattaa auringon lämmössä irrota. Ja liimamuhkurat näkyy ainakin ohkaisemmassa kankaassa.
    Tuohon on ihan sitä varten olemassa 3M sprayliima 74 verhoiluliima vaahtomuoville ja tekstiileille.
    Itse olen käyttänyt autoverhoilussa 3M sparayliima 80, kun kestää paremmin lämpöä.
     

Kerro tästä muillekin!