vetokoukun sähkökaavio???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja WBBC, 3.11.2003.

  1. kuutio

    kuutio Gearhead

    Vähä juttu luistanu alkuper. kyssäristä :odroll:

    Noista nyk. huomio- tai päivävaloista.... kysyin kolmen katsurin mielipidettä ja kaikki kertoivat ettei niitten vanhojen hellojen tai talmujenkaan kanssa tartte enää takavalot palaa

    Ostin tollaset ledijutut (rle-hyv) ja niitten asennusohjeessa oli lainaus uusista lakipykälistä että takavalojen kytkentä samaan aikaan valinnainen eli ymmärsin että vapaaehtonen...
    Mä laitoin niin että syttyvirrasta noi syttyy, parkit voi kytkeä kaveriksi halutessaan, jollon saa ne takavalotkin toimimaan (kärry perässä) Sammuvat kun kääntää ajovalot päälle.
    Päiväaikaan peräkärryissä pitää palaa valot, takavalovapaaehtosuus ei koske niitä. Katsaseman päällikkö sano että uusissa autoissa toi huomioitu autotehtaan asentamissa töpseleissä
    Kyllä kirkkaassa auringonpaisteessa jarru- ja vilkkuvalot erottuu paremmin, jos ei siellä "alla" ole turhaan takavaloja palamassa
    Moniin autoihin ajovalopolttimot kalliita(esim. xenonit) tai niitten vaihto vaikeeta= kallista, vakkei mtn polttoainekuluja aatteliskaan
     

Kerro tästä muillekin!