Vetokoukun tekijä?

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Krandi, 13.7.2019.

  1. Krandi

    Krandi 1st gear

    Etsin vetokoukun tekijää.
    Kohde Toyota Corolla neliveto farmari 1997.
    Ei tunnu valmista löytyvän.
    Laita tietoa jos tiedät luotettavan tekijän.
    Tarkennetaan hieman, eli TOYOTA Corolla VIII Farmari (E110) 1.8 4WD AE115_ 81 KW,
     
    Muokattu: 13.7.2019
  2. -tl-

    -tl- Gearhead

  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    Nelikossa varmaan eri koukku tai jos ei ole niin tossahan se sitten on
     
  4. -tl-

    -tl- Gearhead

    Vaihtuu malli kesken vuoden, kysyjällä voi olla vanhempi E10 mallikin...
     
  5. Krandi

    Krandi 1st gear

  6. Krandi

    Krandi 1st gear

    Olet oikeassa, kaikissa löytämissäni koukuissa lukee ei 4WD
     
    Muokattu: 13.7.2019
  7. Krandi

    Krandi 1st gear

    Malli on E110
     
  8. Vermilion

    Vermilion 2nd gear

    Ootko soittannu Koukkupajaan siellä on melkein mitä tahansa....
     
  9. Krandi

    Krandi 1st gear

    Joo chatin ja puhelimen kautta ihan p.aska palvelu. Monet ovat koukkupajaa suositellut mutta minulle osui huono palvelu.
     
  10. Vermilion

    Vermilion 2nd gear

    Joops, 2x avensikseen asennuttannu vetokoukun koullupajalla hinta noin 700€ toyotalla vastaava homma 1250€. Saa vielä 3 vuoden takuun (vaikka ei tässä kyllä kauheesti oo takuulla mitään tarvetta)
    Auriksee itse varmaan seuraavaksi asennutan irroitettavan vetokoukun tais olla 680€ siihen.
     
  11. Sierra

    Sierra Gearhead

    Ottaa perus 2wd koukun, kun luultavasti se istuu takaosastaan ja muokkaa etosan sopivaksi. Ei kai tuo nyt kauheaa rakettitiedettä ole, vaatii vaan hitsaustaitoisen sepän.
     
    Gary Grand, xarper, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. Krandi

    Krandi 1st gear

    No joo, nyt en hae kokemuksia vaan ratkaisua. Tähän ei koukkupajasta ollut mitään apua.
     
  13. Krandi

    Krandi 1st gear

    Lähdit ratkaisemaan ongelmaa luulolla. Juuri tämä on se ongelma eli tuon mainitsemasi "sepän" löytäminen. Neliveto autoissa koukun tukirakenteet ja koukun tulee kestää suurempaa kuormaa kuin nuo etuveto autojen.
     
  14. Sierra

    Sierra Gearhead

  15. viikinki75

    viikinki75 Gearhead

    No mitä helvettiä sä meinaat sillä vetää, jos ei se normi kestä?
    Jos kiinnikkeet sopii, niin vahvistaa sitä sit vaikka ite, jos siltä tuntuu.

    Luulen, että koska nelivedossa on niin paljon suuremmat vetopainot, niin siksi "ei käy".
     
    xarper tykkää tästä.
  16. exchevelle

    exchevelle 3rd gear

    Kumma kun kukaan ei ole vielä ehdottanut että tee vetokuokku alusta loppuun asti irtotavarasta :rolleyes:

    Jos kaveri haluaa löytää valmiin koukun tai tekijän sille niin eikö sitten niiden mukaan kannattaisi mennä "neuvomisessa".
     
  17. Sierra

    Sierra Gearhead

    Kaksivetoisella farkku corollalla ei saa vetää jarrutonta kun 450kg ja jarrullistakaan vajaa 1300kg, joten laitappa ihmeessä tänne näkyville, kuinka mahdottomat vetopainot 4wd corollassa sulla on ettei perus 2wd koukkukaan kestä, niin hämmästellään?
     
    Muokattu: 14.7.2019
    Gary Grand, viikinki75, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. f34

    f34 Gearhead

    Kiinnityspisteet samat, mutta valmistaja ei ole hakenut tyyppihyväksyntää 4wd- mallille?
     
  19. Krandi

    Krandi 1st gear

  20. JC5IEDM

    JC5IEDM 2nd gear

    Maltoitko selata tuota linkitettyä dokumenttia kohtaan "Toyota"?
    [​IMG]
     
    Gary Grand, viikinki75, Camino'79 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!