Vettä tehostimessa!.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja PA-LA, 11.10.2009.

  1. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    auto on ford aerostar 4.0 v6 ohjaustehostin vihelsi autoa hakiessani oudosti mutta en kiinnittänyt sen kummempaa huomioita asiaan kun ohjaus kuitenkin toimi eikä ulissut vain ajoittain vaan kokoajan vaimeasti. 200km kotiin ajellessa konehuoneesta tuli selvä "öljynkäry" ja tänään tarkemmin vilkastessa tehostimen oljy on vaalean punaista ja osittain vaahtoa, korkinpäällä vielä selvästi vettä korkissa kun on huohotinreikä. Eli millä järjestelmä tyhjäksi? pitääkö hankkia jokin imupumppu vai onko siellä poisto proppua?.
     
  2. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    letku irti nii tuloo öljyt pois kätevästi.. vähän voi sotkea mut melkee taitaa ainoa tapa olla..
     
  3. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Juu näin sitä luulis mut vaikka antoi lämpöisenä valua kaikessa rauhassa ja jopa letkut irti laski uutta sisään, niin täytön jälkeen vaan samaa vaahtoa nousi pintaan. Paljonkohan tuon tilavuus voisi olla? letkuista ei varmaan yli puoltalitraa pois tullut, sisältäen sen keulassa olevan kiemuraputken.
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ei taida tyhjentyä valuttamalla kokonaan. Kyseisestä tehostajasta en tiedä mutta toisissa on säiliön paluuletku ylempänä, se irti ja letkunpää purkkiin. Kone käyntiin ja kaataa säiliöön uutta nestettä sitä mukaa kun vanhat menee purkkiin. Pitäisi vaihtua kaikki.
     

Kerro tästä muillekin!