'Vette avoksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TopiCa, 21.8.2011.

  1. TopiCa

    TopiCa 1st gear

    Kuinkahan onnistuisi '68-79 T-top tai coupe muuttaa laikka-avoksi?
    Luulen että ikkunan kehys on suunnilleen sama kuin avossa. Eiks ne just sitä syynää?
    Muita pointteja?
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Unohda moiset visiot...
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Älä ny Mike heti torppaa..

    Siis todellakin loistava idea,ja helppo toteuttaa. Onhan kusilastua paljon nopeampi laikata kuin peltiä! Jäljelle jääneistä paloista tekee näppärä kaveri vielä mattolaiturin perään johon menee mukavasti varapyörä. Sitten ei saa unohtaa -lähes pakollista- karssonin toppia. Maalauskin on helppo,mattamustaa alltheway!
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Iso J...keskity sä vaan siihen seksuaaliasento Camaroos ja peltikoppasiin jatkossa kun näyttää toi hartsi sulattaneen sunkin aivot Loimaan tasolle...oot liian kauan ajellut Vetteillä ikkunat kiinni selvästikkin...
     
  5. Impala76

    Impala76 Gearhead

    lloimaan tasolle... Ei jumalau* mitä yleistämistä.. Täällä tuskin vaikuttaa harrastepiireissä ainakaan tätänykyä ketään joka laikkaisi covettea joten mutamikko, suuta soukemmalle.
     
  6. BRC1

    BRC1 Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Älä ny Mike, mähän koitan nyt pitkästä aikaa avoimin mielin kannustaa tekemään jotain muuta kuin sitä perinteistä "LSx ja tuning vanteet joka autoon" mantraa.

    Harmi että loma loppui,mieli tekisi käydä katsomassa loimaan nykyinen taso :eek:
     
  7. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Aluksi jumala Loimaan ja sitten vasta ensimmäisen ihmisen.
     
  8. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    näinköhän ovet kestää kiinni kun etu ja takapään pidin katkaistaan.
    kestäähän ne paikallaan mut entä ajossa?
     
  9. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

  10. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

  11. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Onko se laikattava kohderyhmä vielä 454 isolohko, manuaali lukolla ja vielä tottelee jotain LS -koodia? Silloinpa laikkaat aika paljon rahaa samalla....rallipuolelta muistan edelleen, kun kaveri laikkasi runkonumeroiden vahvistusta odotellessaan R8 gordinin SS: luokkaan. Ja totesi parin kuukauden päästä että laikkasi parikymmentä tonnia savuna ilmaan... :mad:
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ei sitä Jumalakaan ekalla kerralla onnistu... :wc:
     
  13. MadMike

    MadMike Gearhead

    Josta tulikin mieleen samankokoiset isot pikkulohkot (454) WC lukemistolehden testissä kun vanhusmalli pöllytti penkissä LSn....
    Somaliassakin on taso korkeammalla...siell on edes naiset naisen näköisiä eikä vesipuhveleita...
     
  14. PMJ

    PMJ Gearhead

    Mielenkiintoinen idea, mut mikä pointti tässä on? Miksei sitten hommaa samalla avokoria tai koko autoa? Vai onko jokin juttu mikä laikka-avossa miellyttää?
     
  15. TopiCa

    TopiCa 1st gear

  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Todella hölmö idea monestakin syystä.

    Myy mielummin coupe pois, ja osta aito avo tilalle. Tulee paljon halvemmaksi.
    Nimittäin jos teet coupesta avomallin. Niin sen rahallinen arvo on tempun jälkeen se, mitä saat jos myy sen varaosina pois.
     
  17. PMJ

    PMJ Gearhead

    No olihan tossa listassa Losissa esim. 4k avo projekti. Imaiseksiko niitä pitäis saada? Niin ja jos projekti kelpaa löytyyhän noita aina välillä edullisesti.
     
  18. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Aivan yllättävää mobilismia! Kaikki vastustamassa tuommoisen tusina-auton laikkaamista joka ei ole edes kovin kaunis (jos vertaa vaikka aiempiin ja myöhäisempiin) eikä mitenkään harvinainen ja ennustetaan konversion epäonnistumista jo etukäteen. Muutoin ollaan kyllä niin hotrod ja custom ukkoa :rotfl:

    Itseäni ei voisi vähempää säälittää c3 tai c4 corveten avomuunnos. Olen nähnyt saksalaisen C4 avo konverson ja siinä muutoksen erotti vain siitä että kerrottiin sen sellainen olevan ja normaalia halvempi hinta.
    99% on vielä nuhaisella pikkulohkosaastetusinateknologialla varustettuja eivät todellakaan mitään keräilyklassikkoja.

    Mielestäni, jos lasikuidun käsittely on hanskassa niin homma ei mikään vaikea edes ole. Toisaalta projektikuntoinen coupe on sienen hintainen mutta avot maksaa maltaita koska niitä ei projekteina löydäkkään juuri sen takia kun ovat avoja niin ne entistetään heti ja hinnat $$$$$.
    Irtokattojakin löytyy ja avon rättiosia jos haluaa vimpan päälle tehdä.

    Eikun go Topi go!
     
  19. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Löytyipä nopeasti jo tonnilla osat projektiin :)


    Corvertible conversion parts $1000.00

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hi,
    I have most of the parts to convert a 78-82 Corvette into a convertible. I bought them for my 79

    I have these parts, all are original GM parts except new deck panel:

    Upper rear deck panel, uses stock gas tank location for 78-82 NEW
    Flip up deck lid
    Hinges and springs for lid
    Trim panels
    GM hardtop (I had the folding top but someone stole it)
    Upper windshield chrome trim

    The 1979 Corvette in the pictures is not included with above listed parts. I will part it seperate.

    I pretty much have everything to do the conversion $1000.00

    I'm in Des Moines, Iowa

    Thanks Jerry



    Tässä sitten yksi muutettu C3:
    http://www.vetteweb.com/features/vemp_0 ... index.html

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ei näytä varaosa Veten hintaiselta :)
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Juuri näin, älä ala kuuntelemaan nyt noita "hyviä" neuvoja vaan pistä homma käyntiin heti. Sitä paitsi itse tekemällä tulee aina parempi!

    Samalla kannattaa tehdä kunnon turvakaari jo pelkästään ulkonäkö syistä. Kaari tuo heti raceluukkia ja siihen saa kivasti punaiset nelipistevyöt kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!