'Vette avoksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TopiCa, 21.8.2011.

  1. Impala76

    Impala76 Gearhead

    monessakin eri topicissa on kyllä käynyt ilmi,että madmike on selvästi maailman ensimmäinen iihminen.... Muuten ei kukaan voisi omata moista kokemusta ja tietämystä joka asiasta....
     
  2. PMJ

    PMJ Gearhead

    :D
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oho. Näin se maailma ja a(r)vot muuttuu. Kun oli aikoinaan alalla Corvette avot olivat halvempia kuin coupet. Olivat sitä uutenakin. Ainakin silloin.
    Tämä meininki rupee olee kuin 80 luvullajolloin täällä tehtiin avoja jopa coupeista, ei tosin Vetteistä. Esim coupe Cuda sai Barracudan avokorin.
    Maailma muuttuu, pitäisikö minunkin?
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Noin jyrkkään kantaan on pakko vastata. Mielestäni 63-67 ja 68-72 asti on kauniimpi kupeena. Makuasioita sano mobilisti.
     
  6. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

  7. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Tuon kun istuttaa Malibun rungolle, niin saa samalla kätsysti jäykän perän. Ei tartte vetarin nivelistä murehtia. Ja kyllähän isot pojat pro touring -piireissä on sitä mieltä, että jäykällä taka-aksilalla pesee monta huonoa erillisjousitettua viritystä..
     
  8. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    ja sitten trafin vaatima tuulilasinkarmia korkeampi turvakaari kotteroa koristamaan...
     
  9. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kuten aiemmin todettiin,sehän on vain bonusta!
     
  10. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    ööö missä vaiheesa Corvettesta tulee kottero? Onko kaikki itsetehdyt avot kotteroita? Jo sana "laikka-avo" on halventava koska yleensä katto katkaistaan sahalla.
    Mistäs se Trafi tietää tulla tuommoisia vaatimuksia Topille esittämään jos asiallisesti tehdyn muutostyön vie ensimmäistä kertaa konttorille?
    Aika vähän noit turvakaaria näkyy, no onhan ne vakiona ACCobrissakin.
     
  11. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Laikatkaa nyt ihmeessä samalla konepeittoon riittävän iso reikä, että rivoitetut Matti & Teppo venakopat näkyy ja tietenkin pinkit karvanopat sinne jalkatilaan pyörimään....
     
  12. MadMike

    MadMike Gearhead

    C4n varsinkin avoksi leipominen coupesta on yhtä viisasta kun 3gen Fbodyn laikkaaminen.... kelpaavat sen jälkeen suunnilleen laiturille ponnahduslaudaksi...

    C3 myös ei nyt ihan noin vaan luonnaa avoksi muutetuksi mutta joo antaa mennä vaan hyvää siitä tulee.... Kait sen Loimaan konttorilla saa leimattua..eikä muualla siellä kun on tunnetusti kaikki rytöläjät mennyt läpi... :rotfl:

    Katos kun jos sulle ei ole auennut niin jokaisessa Vettessä on siellä kuidun alla myös jotain mikä tarttuu niihin 6X9 Corollasi hattuhyllystä löytyviin jumputusvehkeisiin.
    WBBCn kanssa täysin samaa mieltä sitten jälleenmyyntiarvosta...sekin tosin hiukan hänellä yläkanttiin.

    Jawohl.. Lederhosen weisst alles ;) :rotfl:
     
  13. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ja ne vyöt tietenkin oikea-oppisesti lattiaan selkänojan taakse kiinni että varmaan taittaa selkärangan kun tulee äkkipysähdys niin Darwin korjaa satoaan.
     
  14. MadMike

    MadMike Gearhead

    Rebeli kyllä silloin joskus uutena ja käytettynä aina avo Vette oli kalliimpi kuin coupe... joskus oli aika ettei saanut kylläkin ees coupeeta...oli pakko valita räbä tai kovakatto tai ostaa toinen mukaan...
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    När Gud skapade jorden tog han handen full med skit och slog den platt på Loimijoki.. och resten stritta runt klotet...
    * Gammalt finlandsvenskt ordspråk...

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Loimaa
     
  16. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Nyt kun vauhtiin päästiin, en malta olla vihjaamatta aidosta kärpässilmä ilmanpuhdistimesta jolla saa - toki yhdistettynä matti&teppo venttiilikoppiin - pikkulohkosta taatusti n.400 hevosvoimaa. Jotta onnistut projektissasi täydellisesti ei saa unohtaa muitakaan yksityiskohtia. Huomaa esimerkin n400 hevosvoiman moottorin muut avain tekiät; huolellisesti asennetut aidot keltaiset tehojohdot ,kurttumallin hiperf vesiletku ja käynnin kannalta välttämätön msd 6al pakkoollaerikoissytytys laatikko.


    [​IMG]
     
  17. joe dalton

    joe dalton 1st gear

    Kun Loimijokea seuraa alajuoksulle, löytää Turkulaisten vedenottamon :rotfl:
     
  18. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Oletkohan syönyt sieniä? en ymmärrä lainkaan vuodatustasi, Loimaasta sen rytöläjistä, jostain 3gen vertauksista tai Corollastani??? en ole koskaan edes ajanut saati omistanut Corollaa saati jumputusvehkeitä.
    Mutta eiköhän tämän asian käsittely nyt ole tässä, mielipiteet ilmaistu.
     
  19. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ai niin sä LUULET, aika helvetisti mettään meni.... :rotfl:

    Ja kerran olet kuin nimimerkkisi niin aikanaan ruotsiksi Loimijoki oli nimitys Loimaalle...sehän ois auennut ehkä sulle jos oisit avannut linkin.
     
  20. MadMike

    MadMike Gearhead

    noin ..tärkein tuli esiin :lol: :lol:
     

Kerro tästä muillekin!