'Vette avoksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TopiCa, 21.8.2011.

  1. Peppi_P

    Peppi_P 1st gear

    No nyt tuntuu topikki oikealta eli hyviä kirjoituksia, mutta haen silti NELJÄÄ ilmestyskirjan ratsastajaa kommentoimaan tänne eli OVERDRIVEN taakeimpia jäbiä, yks puuttuu ei diggaa GM. Hyvä kun viihdytätte , kitos vilpittömästi Ilmestyskirjan Ratsastajat: Valloitus, Sota, Nälänhätä & Kuolema (kaikki haluais olla tää) Peppi_ P
     
  2. isäntä

    isäntä 1st gear

    Ja kissan viikset on ollut. Kyllä se avo oli halpismalli vuosina 1963 -75 ja coupe se hankintahinnaltaan kalliinpi ostaa. Vasta 1986 avo oli hinnaltaan coupea kalliinpi.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Missä vaiheessa tulee kottero? Älä vittu viitti! Viimeistään sinä vaiheessa jos et ole kermaperse ja haluat ehkä ajaakin autolla laillisesti ilman kylmää pelkoa perseessä. Vuosileimassa tyhmäkin inssi tajuu mitä tarkoittaa otteessa lukeva korirakenne.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ja vitut oli! Mikä sulle oli aika joskus silloin ennen? Mulle se on 60 luvun loppu viiva 80 luvun loppu ja se aikakusi mitä silloin Vvettet maksoi,. Vittu en nää mitä kirjoitan, mutta Isäntä keroi fucktan ja se oli ja on totta. Silloin. Tulihan noita sivusilmäl
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Olen edelleen sitä mieltä että jos omistaa ehjän coupe Corvetten, ja haluaa avomallin, niin viisain temppu on vaihtaa valmiiseen aitoon avoon.

    Eri asia jos omistat huonokuntoisen valmiiksi raiskatun projektikuntoisen perusmallin Corvetten ja sulla on taitoa, intoa ja rahaa tehdä siitä hyvin rakennettu avoversio. Siitä vaan. Mutta mun mielestä ei kannata.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mika! Taasko sinä haluat että tästä tulee provo sinä vastaan muu maailma? Älä vittu viitti varsinkin kun saatiin PeppiP mukaan keskusteluun. Sä oot ärsyke jollekkin niin kuin minäkin. Jotkut kyttää vaan mahdollisia virheitä mitä mä en kirjoita mutta mitä sinä Hullu saatat kirjoittaa pienessä simassa ja sun aijkaisemmiesi vittuilujesi perusteella nilden elämäntehtävä on kuittaa sulle sun erheet ja upottaa sut. Me ei tunneta, mutta haluisin tuntee ilman perseen nuolemista. Sulla on tietyissä asioissa kantaa mistä diggaan, ennen ku se kuuluisa sulle, -taas- nousee hattuun. Mad on Mad, mutta pidä jotain rajaa tolla roolilas mitä täällä vedät
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Muuten en keskusteluun puutu mutta täällä on aika mukavasti Corvette-tietoa:
    http://100megsfree4.com/corvette/
    Ja kuten aiemmin muutama jo totesi, C3-mallissa avo on kyllä aina ollut Coupea halvempi, siis uutena.
     
  8. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Niinpä niin... Svenska talande bättre fålk.....!
     
  9. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    en tiedä mikä on muiden kunnioituksen taso maikkia kohtaan, mutta henk.koht. en pidä tuollasta netissä pullistelevaa paskanjauhajaa yhtään minään.
    varsinkin kun tuntuu olevan nuo "faktat" noinkin päin vittua.
     
  10. 69

    69 Gearhead

    JAA pikkasen ÄRSYTTÄVÄ :poff:
     
  11. mhj

    mhj 1st gear

    meni taas tääkin topik ihan viha puheeks.. alottajan asialliseen kysymykseen ei ole tullu yhtään asia vastausta!!!
     
  12. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    ..mutta minäpä juttelin Ahdin kanssa mitä mieltä on.

    Ei varmaan aukea viesti kaikille. Mutta ei se mitään. Seurataan mielenkiinnolla mihin ketju jatkuu. Joo ja se aloittaja varmaan jo arvaa...
     
  13. jknR

    jknR Gearhead

    Hyvä idea! Siis toi avoksi laikkaaminen. Vielä kun hukkaa sen bensiinimoottorin ja laittaa tilalle mersun 606:n ja painetta entiselle imupuolelle, niin laitos kulkeekin johonkin!
     
  14. TopiCa

    TopiCa 1st gear

    Hah haa..... ja suur kiitos kaikille!
    Pessimismi ideaania kohtaan vähentää haluani yhtä vähän kuin Pyhimys Kerhon itku ajatustani vastaan laikata katot pois puolesta tusinasta P1800. Komeita tuli ja käsistä vietiin! Vielä kun teen P1800ESstä pick-up'in niin ovat sen tyypin ideat läpikäyty.
    Opin yhden asian; Avo oli halvempi!!?? Enpä tuota tiennyt enkä olisi uskonut... Luulin, että Rebelin remmi lipsuu :lol: Sorry.
    Sain asiallisenkin vastauksen josta oli apua. Tuli privana. Kiitos!
    PS. Terveisiä veriura maakuntaan :D Chevellen rungolle tehty on kaupan (jos olis avo ostaisin, tykkään ideasta);
    http://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/3904907
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    C1 ja C4 avot ;)
    mutta jopa noissa isännän mainitsemissä vuosissa melkeen sääntö kuin poikkeus oli että Sticker price oli isompi avolla dealeriltä lähdetäessä kuin coupen koska avon ostajat latas enemmän varusteita.
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    Pähkähulluihin ideoihin saa samanalaisia ympärilleen...tä on mun näkemnys alkukyssäristä.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sinäkö niitä Pyhimyksiä oot raiskannu? Ainakin yks tuotu Ankkalinnasta Itä-Suomeen. Onko se sun tekele?
    En ole nähnyt sitä, mutta kuulemma siisti ja hyvin tehty.
    Vai luistaaaa remmi.,,
     
  18. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    No mie Topi ihan aidosti sinua kannustan vaikka pussihousumobilisti olenkin.
    Tässä maassa vaan asioita katsotaan kapeakatseisesti ja umpimielisesti. Maailmalla tällainen convertible conversion on ijät ja ajat ollut koripajojen vakiohommaa jos alkuperäinen valmistaja ei sellaista valmista ja jälki kelpaa miljardööreillekin. Suomessa tämä ymmärretään kuten KLB:n jutut, laikka-avona jotenkin karuna eläimellisenä katon repimisenä lauluautosta ja muutenkin siihen liitetään kaikki negatiiviset ilmiöt. Ei vaan haluta uskoa että joku voi tehdä muutostyön siististi, turvalliseksi ja että valmis auto ei poikkea alkuperäisestä ominaisuuksiltaan.
    Ei kun tsemppiä projektiin, noita korvetteja kyllä riittää.
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pakko panna ot ja pullistella henkseleitä omalla merkillä. Jagge teki XJS mallista tympeen ruman cabrion turvakaarella. Koripajat esim Hess&Einhardt teki oikeita avoja mitkä siistimpiä esim katto menee kokonaan piiloon jättäen vyötärölinjan suoraksi mitä ei ollut tehtaan avossa kun sitä viimein rupesivat tekemään. Tulee mieleen avokupla katto alhaalla.
    Topi toi mitä sanoin että oon kuullut että se avo Pyhimys oli siisti ja hyvin tehty kuulin sen kaveriltani millä on Pyhimys.
    Lisää ot. Teitsä V8 mottiswappeja Ankkalinnassa Pyhimyksiin? Se on hyväksyttävä teko ja pääset taivaaseen, jos unohdat sen ES pick upin, jookos?
     
  20. jknR

    jknR Gearhead

    ^ Eikös sitä XJ-SC Targaa tehty 83-87 ja oikea avo tuli 88? Juu ja se koripajan tekemä XJ-S avo oli tosiaankin parhaimman näköinen, kun siinä meni se katto kokonaan piiloon.
     

Kerro tästä muillekin!