VHT Engine Enamel pohjamaalilla vai ilman?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja -nikke-, 22.3.2021.

  1. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Joskus jäi hyvä fiilinki kyseisestä tuotteesta mutta omalla kohdalla kestävyystesti jäi lyhyeen kun moottori autoineen tuli jo myytyä eteenpäin. Nyt pitäs 318 rempan yhteydessä värjätä ja kysymys kuuluukin että onko tuo maali pitkässä juoksussa kestänyt hyvin kiinni jos vedetty suoraan hyvin putsatulle rautalohkolle ja kansille vai vaatiiko tuon oman pohjamaalin alle?
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Putsasin ensin lohkon ja kannet vanhoista maaleista ja epäpuhtauksista huolella, jonka jälkeen maalasin suoraan VHT Engine Enamelilla. Värin pysymisessä ja laadussa ei pienintäkään moitteen sanaa, näin muutaman vuoden jälkeen tarkastellen.

    Muista hyvä ilmanvaihto kun maalailet!

    Tuolla hieman pintakäsittelyturinaa myös lohkon osalta.
    http://jakulepi.blogspot.com/2016/01/pintakasittely-irto-osien-maalailua.html
     
  3. 67_Camaro

    67_Camaro 2nd gear

    Kolme vuotta sitten tein surkuhupaisan "köyhän miehen alumiinilohkon", eli hiottu & kiillotettu patarautalohko ja wanha purkki VHT kuumankestolakkaa päälle. Lohkon vaan putsasin paskasta ja öljystä bräkällä. Hyvin pysynyt.

    [​IMG]
     
    c.kassu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!