Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    [​IMG]

    Vauhdikasta viikon alkua!
     
    Z11, TN, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. PasiR

    PasiR Gearhead

    Pelkkä varsisysteemi kiinnityslätkän kera.
     
  3. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    No eipä ne e-bodyt enää nii sytytä.
    Niin nähny ne..ollut vaikka mitä malleja
    Rupes harmittaa kun osat niin kalliita (pihi kun olen) ja silti kiina osaa paljon ja halvalla tehdyn oloinen auto.
    Nättejä sinänsä mutta kolisevia kuitenkin..
    Sitäkin aina ihmettelin kun kehutaan et nii hyvin entisöity..eihän se oo muuta kun on Pinkka kunnossa ja tilailla osaa ja lyyä kiinni
    Kasasin yhdellä kädellä rt avon.
    Mulla on toiselta omistajalta 1970 plymouth fury 4d 383 2-bbl ajettu 160tk
    Ja sodat nähnyt 39 buick eight siis suora-8
    Ja 130tk ajettu Impreza 4-veto automaatti.
    Enemmän tykkään nykyää olla Suomi-auto mies ja leppoisaa kyytiä sohvapenkillä ja neljä ovea.
    E-mersu voin ostaa jos sopivasti saan 15-16 vuoden automaatti sedan
    Vähän toisenlaista näkökantaa e-body miehille ja naisille kun ei tämä nii vakavaa ole;) :D
    Saatan minäkin vielä e-koppaan "sortua" mutta ei se totuutta muuta .
    Ihan piruuttani laitoin myyntiin pirun hienon rt avon sopivalla rahalla. Moni sanoi et ei yli 60ke ostajia löydy suoralla rahalla..Sitten kun tuli ja latoi rahat kouraan nii pakko oli myydä kun kerta myyntiin olin laittanut ..Senverran kauppamies.
    Tuon buickin voisin myydä...
     
    Inlinee ja MJF tykkäävät tästä.
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Peukku suomi-Furylle! Mikä yksilö se on? :odcool:
     
    fordgranada tykkää tästä.
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Se on mvx-1 musta , sininen sisusta
    Uutena ollut rakennusliikkeellä Mikkelissä.
    Hieno ja pehmeä kyyti.
    Vanteet orggis pöläreillä ja sitte kiiltävät smoothie kromivanteet kromisill koirankuppikapseleilla. Entisöimätön auto.
    Patinaa ja historian havinaa ,
    se on tärkeää.
     
    MJF tykkää tästä.
  6. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Juu kaikki alustassa ollut aina kunnossa.
    Kolahtaa se ainakin kun lyö oven kiinni:D
    Ovipahvit muovia ja maksaa vaikka mitä plus avon takaneljännes muovit ym ym
    Rikkaitten harrastus:D
    Avosta puuttu pellinpala mikä tulee et pysyy taustapeili kunnolla.. 129usd pieni prässätty pellinpala minkä tekeminen maksaa 10c silloin mietin et ei tässä oo mitää järkeä..
     
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Naistenlehti tasoisia avautumisia. Olisit miettinyt kymmenen vuotta sitten niin olisi säästytty tältäkin nyyhkytarinalta.
     
    fordgranada ja BHBS tykkäävät tästä.
  8. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    No sitte ei ois näitäkään romuja saanut ajaa
    Naistenlehtitasoisia no en nyt tiedä jos totta puhuu eikai sitä aina voi/tarvi näitäkään kehua. Veikkasin kyllä et ihmiset suhtautuu osa noin.
    Nyyhkytarinasta kyllä kaukana kun kaikin puolin positiivinen juttu.
    Jännä et näistä ei vois puhua neutraalisti eikä menis tunteisiin jos vähä peltilehmistä totta puhuu.
     
    deeäxä ja Inlinee tykkäävät tästä.
  9. palotila

    palotila Gearhead

    Ei näitä autoja varmaakaan laatunäkökulma ykkösenä tehty silloin 50 vuotta sitten. Suhteellisen halpa auto perusvarustuksessa. Tuskin ymmärsivät silloin millaisen klassikon loivat. Kuinka moni nykyauto löytyy kilpien välistä v 2069?
     
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    R-koodin 1971 Kuubasta. Taatusti rämisee!


    [​IMG]
     
    Qtti ja TN tykkäävät tästä.
  11. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Onko mielestäsi neutraalia keskustelua sellainen joka perustuu siihen että
    omat kokemukset autoista=totuus?
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Aivan hyvin. Viimeinen noteeraus tältä päivältä oli Cuba.
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tuu Beni joskus kokeilleen oikeesti hyvää ja hyvin tehtyä e bodya, vaikket niistä enää pitäisikään. Saatat yllättyä
     
    Qtti, fordgranada ja Peeaa tykkäävät tästä.
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Auto kuulemma uusimmassa MCG:ssa. Mulle ei enää valitettavasti tule ko. aviisia.
     
  15. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    No pidänhän minä niistä edellee..pidän Ford granadoistakin edelleen.
    Uskon että saatan yllättyä.
    Täytyy tulla kokeilee.peukku
     
  16. budweiser

    budweiser Gearhead

    Minäkin sohaisen muurahaispesää kysymällä että onko kukaan saanut ihan itse rakennettua aidosti hyvät ajo ominaisuudet omaavaa e bodya moparin omilla komponenteilla..
    Jep, nykyaikaisen hyvä, sellainen jollaiseksi näitä ei alun perin ole tehty...hyvä ohjaustuntuma, ei ylitehostettu jne.
    Ei mielipiteitä vaan kokemuksia..omissani on ollut monenlaista simpukkaa, vääntösauvaa ja iskari yhdistelmää..ihan OK mutta ei sitten kuitenkaan täysin mieleistä ole löytynyt muista kuin noista joihin olen akseliston vaihtanut nykyaikaisempaan.
     
  17. PasiR

    PasiR Gearhead

    En tiedä miten määrittelet "aidosti hyvät"? Itse olen ainakin ollut tekemiini tyytyväinen, sen vähän mitä näillä tulee ajettua. Olen ajanut myös RMS -alustalla, eikä se minua säväyttänyt mitenkään erityisesti.
     
  18. Koronet1

    Koronet1 3rd gear

    Kyllä moparit ja erityisesti e bodyt ovat ajo-ominaisuuksiltaan ehdotonta kärkeä.
     
  19. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Toi ajettavuus on ikuisuus kysymys,jokainen kokee sen eri tavalla.Itse tykkään kun ei kivireki mutta jämäkkä ja menee suht suoraan(niin hyvin kuin Suomen suorilla ja sileillä teillä voi ) Vanhoja vehkeitä eikä voi verrata nykyautoihin ja niinkuin yksi tuttu sanoo että jos nykyauton veroisia olisivat niin kehitys olisi pysähtyny
     
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Riippuu myös vaatimustasosta. Itse vaihdatin 2000-luvun alkupuolella joka nurkkaan KONIt ja olin siltä osin tyytyväinen autooni.
     
    Bukero tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!