ALE REA ALE REA https://www.blocket.se/annons/ostergotland/dodge_challenger_rallye__72/87927707 Nämä voi tuoda sopivasti myös ajamalla ja ilman Rockauto/Amd peltikuormaa.
Eilen Mecumissa 16.500 usd https://www.mecum.com/lots/FL0120-394712/1970-dodge-challenger-rt/ 38.500 usd https://www.mecum.com/lots/FL0120-396740/1970-dodge-challenger-convertible/ 15.950 usd unelmien slantilla https://www.mecum.com/lots/FL0120-395945/1970-dodge-challenger/ Alkavat olemaan ongelmajätettä. Taas.
Aivan, ja keulapään kolarin yhteydessä yhteys AMD:n ja peltisepän sijaan paikalliseen KuttaPerkka & Vene -korjaamoon.
´71 Cudat on kovaa valuuttaa, N koodi 112,500$, buyer premiumit päälle niin yli 120.000 tuli hinnaksi. https://www.mecum.com/lots/FL0120-396907/1971-plymouth-cuda/
Eilen piti käydä challengerilla pikaisella ajelulla, mutta ei startannut pakkasesta vaikka sahaisin akun ja boosterinkin tyhjäksi, ja annettiin starttipilottiakin.
Kertoisiko joku miten hanskalokeron lukon saa irroitettua. Sisäpuolella kaksi pulttia mutta miten tuon kromi osan saa irti että lukon saa ujutettua pois. Ei millään kehtaisi särkeä. Meni jo tuossa peilin säätövaijerien irroitiksessa ilta ja vaurioiltakaan ei säästytty.
Siellä lukossa on reikä, jossa voi työntää pienellä meisselillä sellaista lipukkaa, ja kun se on oikeassa asennossa, niin lukkosylinteri liukuu ulospäin. Eli pitää olla avain jolla sen saa kierrettyä siihen asentoon että lipukka näkyy, väärässä asennossa ei irtoo, kun lipukkaa ei pääse painaa....vähän voimaa tarvitaan, on ollut sellasiakin lukkoja jotka ei vaan avaudu tuntienkaan taistelun jälkeen, minulla on noita lukko-osia, hansikkalokeron lukkomekanismi siis.
Kiitoksia kovasti vinkistä. Ilmeisesti se reikä joka on lukko rungon juuressa,takapäässä näkyy vain jousen päät. Lipukkaa lirputeltu tämä ilta mutta ei vaan antaudu (tämä on ilmeisesti nais puoleinen). Nyt kun kysely ikään pääsin niin miten herrat on korjannut tuota kojelaudan päällistä. Onnistuuko kittaus ja maalaus jollain joustomaalilla?