Vieläkö E-Bodyt kiinnostaa ?

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRAKE DRUM, 17.7.2019.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Naista
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Parempi hyvä käsi ku huono pillu
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Värien iloittelua.

    [​IMG]
     
    Peeaa, kuula, TimoN ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Täällä haikallaan monesti Slant Een tai avon perään. Tässä olis molemmat samassa paketissa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    1970 Challenger Convertible 6 cylinder 3 speed. 1 of 91 made. Galen Govier certified. Needs frame rails but floors and rest of car great.

    Call or text 4173882249. Serious buyers only, I don't have time for tire kickers. If this post is still here then it is still available so don't ask that.

    Located in SW Missouri. $18000 NO TRADES

    Ilmoitus löytyy moparts.org, mikäli joku innostuu hankkimaan lisää Eetä Suomeen.
     
    esmi, TN, dart -66 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Bluestone

    Bluestone Gearhead

    Tuolle pitäisi sitten tehdä käänteinen; korinvaihto 4d sedan Belvedereksi!! :D:p
     
    musta pässi ja klunssila tykkäävät tästä.
  6. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Helpommin sanottu kuin tehty. Mistä sää löydät siihen hommaan korin?
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Unkarista.

    [​IMG]

    1970 Plymouth Cuda 383 4 speed,vin number BS23N0B...,non numbers matching but date correct built 383 with 18 spline 4 speed manual transmission. Brand new wirering harnesses,brand new Mcleod double disk clutch,TTI 3" exhaust system,AAR lift off hood. She is a good driver with tiny scratches and a few paint chips but nothing major. Price is €40000 firm!
     
    esmi, TN, kuula ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Omia reissukuvia Suomesta. Aina kannattaa lähteä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    rosswell47, klunssila, MJF ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Gearhead

    Eräs ystäväni oli bongannut Facebook-nimisestä yhteisöpalvelusta kuinka amerikkalainen harrastaja hehkuttaa antiikkikauppa löytöään!

    " A cool find! Apparently in 1973 Amway thought the 1970 Dodge Challenger was one of the best looking cars on the planet and put it on the cover of their silicon glaze. The drawing has elements of the Cuda too with the parking lights ect. Picked up this little jewel up in an antique store the other day just had to have it! "

    [​IMG]
     
    TN tykkää tästä.
  10. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    T/A / R/T + isolohko

    [​IMG]
     
    TN, Peeaa, kimmok2014 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Oisin ostanut 70 Barracudan, ja toisessa tapauksessa 70 cuda. Kumpikin myyjä välttelee jenkkilässä, käytös ihmeellistä jopa silloinkin kun Mikko siellä päässä heille soittanut.
    Äijillä liikaa rahaa tai taas niitä kansallismielisiä höpöjä, jotka luulee että maapallo loppuu heidän maan rajojen kohdalle ja sen ulkopuoliset on kaikki avaruusolentoja tai ryssiä.

    Onneksi Hape osti 70 dodge challengerin, että jotain mielenkiintoista meidänkin katukuvaan on tullut. Muuten loput ajaa avensiksillä, chevyn romuilla tai voortin pickupeilla kyljet kurassa.

    a
     
    frank tykkää tästä.
  12. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Aulis, ei ole mitään ihmeellisempää kuin E-body Mopar -omistaja. Nimikerkillä Z11 olis sulle 1970 Barracuda Hemillä. Pääsee kattomaan pikitietä pitkin eikä tarvi luottaa välittäjään.

    Hapen pirssi tässä. E-bodyt on kalliita, mutta käsittääkseni halvempaa kuin Pro Stock.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 24.9.2020
    esmi, rosswell47, TN ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Kaikkea tekis mieli, mutta kyllä tiedämme että Hemi e-body maksaa sen verran että en nyt raaski semmosta laittaa. Semmonen ehkä reilu 30K hintaluokan "kowalski" vehje olisi hyvä olla pihalla. Ihan reissuajoon, ei mitään liian fiiniä. Siksi enemmän kiinnostaa nuo "elämää nähneet" ja ne on halvempiakin kuin viimeisen päälle laitetut tai erikoistekniikoilla olevat.

    Niin, ja kun on kuitenkin 1932 roadsteriakin tulossa ja muuta tekemistä, ei taas viitsisi ihan läjää ostaa kun aika on kortilla ja nytkin yritän omat ja muiden autot tehdä ilman stressiä tasaisen tappavalla marssitahdilla.

    Kai se prostokki on kallista, mutta onneksi kaikki on tienneet jo senkin ennen niihin bootseihin astumista, joten ei tule yllätyksenä. Mersunomistaminen se on vasta kallista. 3vkoa sitten PE kävin 200tkm ajetun 2,2td mersuni leimaamassa kun oli edellinen välivuosileima. Auto kuin uusi. ajattelin polttaa karstoja kateista härmän suoralla. 2km 220kmh ja kone paskana. No, nyt EPn pojat vaihtoi takuukoneen jonka ostin Ruotsista ja matka jatkuu..... tainnu maidot mennä takapenkillä vanhaksi.... niin ja vuokralainen jätti 7000e pystyyn... Siinä meni E-body rahoja taas ihan vääriin paikkoihin, mutta eipä täältä mitään mukaansa saa ja rahat on tarkoitettu käytettäväksi niin tai näin. Enemmän harmittais jos pitäs pikavippejä hakea tilanteiden korjaamiseen.

    Takaisin peltitöihin talliin ja katselemaan cudan kuvaan seinällä...a
     
  14. WBBC

    WBBC Gearhead

    Kowalski klooni on myös mun e-body haaveena.
    Ja siten, että ulkoisesti kuten leffassa, mutta pellin alla pitäisi olla noin 500hp vääntävää tekniikkaa mahdollisimman luotettavassa ja käyttökelpoisessa muodossa.
    Ja toki alusta ja jarrut mahdollisimman hyvät.
     
  15. WBBC

    WBBC Gearhead

    Ei kai HEMI ollut juurikaan nopeampi kuin 440 sixpack?
     
  16. max

    max Gearhead

    Etpä taida olla ainoa joka tuollaisen ”Kowalskin” haluaa.
    Yksi hemmo Canadassa homman toteuttikin.
    YouTubesta löytyy tällainen ”Nicks Garage”
    Vanhempi herrasmies omistaa Mopar pajan ja hän löysi perämättässä myynnissä olleen Challengerin jossa oli alunperin Dana 60 ja tästä hän rakensi tällaisen Kowalski kloonin.
    Ihan katsomisen arvoista youtube viihdettä,mikä ei ole Amerikan hömppää.
     
    kimmok2014 ja WBBC tykkäävät tästä.
  17. WBBC

    WBBC Gearhead

    Tästä juutuubista lähti mun Kowalsikloonihaave.
     
    TN, max ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  18. max

    max Gearhead

    Sen verran vilkasin taas Nick’s Garagen Kowalski jaksoja että kyseessä on U-Code auto eli 440 magnum,4-Speed ja Dana 60.
    Kaikkea sitä Letukka mies oppiikin...meniks oikein?
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Jos ei osaa valita vaaka-, pysty- tai poikittaisten raitojen välillä, niin ottaa ne kaikki.

    [​IMG]
     
    Kimmo ja TN tykkäävät tästä.
  20. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Nickin auto on juuri niinkuin sanoit. Väri ei ole alkuperäinen. Myöskään kirjoitushetkellä #matching kone ei ole paikallaan, mutta on kuitenkin olemassa.

    Tuossa alkuperäisessä Vanishing Pointissa Challenger oli juuri tuollainen. Remake- versiossa koneeksi oli vaihtunut Hemi.

    Malmilla oli muuten lauantaina 2 valkoista 70 Challengeria. Ensiksi katsoin että sama auto, mutta rekisterikilvet oli kuitenkin eri.
     
    Muokattu: 28.9.2020

Kerro tästä muillekin!