Arizona, USA. 1970 HEMI Challenger projektina tosin https://www.ebay.com/itm/1844666124...zLcL_fayNgeaRuicKxhInG4AMF0zWCxBRGQloyVKDU_rQ
Onko kellään jäänyt 360 moottorin korvakkeita ylimääräiseksi? Tuli ostettua nuo leveämmät 318 korvakkeet. Kori vielä kesken niin en pääse mittaamaan pitäisikö tuo korvake kaventaa etu vai takareunasta? Tarkoituksena laittaa 408 päälle holleyn 750 vacuumi. Miten nämä on toiminu vai onko normi kaasari parempi?
Eiköhän toi 750 vac toimi ihan hyvin, riippuu tietysti nokasta, turbiinista yms. Jos on kovin ränttätänttä kokoonpano voisi kokeilla 850.
Jotkut jo säilöö kuin marjoja.Jyväskylän korkeudella kummiskin E rokataan vielä ! Arkahan se on,joka jo nyt heittää pyyhkeen kehään. Suola-auto vasta peikko on ! AZ
Hei myykaa nyt joku akkia vinyylikattokamat etta kaikkien ebodierkkien sankarin ei tarvitse etsia peltiseppaa joka korjaisi madat reunat. Helpompi ja halvempi peittaa jaljet kun laittaa vinyylia paalle. Kitti onkin ollut viimeaikoina kova sana kun ei kukaan suostu tekemaan halvalla vituiks. Voi sita raukkaa jolle se edellinen kloonitottero meni. Tulee viela aitia ikava. https://www.overdrive.fi/v8-market/parts-wanted/7f8e96340e56ef451e7d3dafaf10e6d7
FUKK ja Mustang logolla,tällee MIEHET korjaa "vinyylikattokamat" E bodeissa,eli vaihetaa koko katto.Mikä ongelma(si)? Auto ystävälläni tätä nykyä ällistyttävän hienossa kunnossa,showtopper keväällä. AZ
Tyypillinen Moparimiehen vastaus kun ei pelkastaan hehkuteta. Kaikki harrasteautot on kivoja mutta tiakko tarpeeksi Mopareita harrastaneena on kasvanut niista jo ulos ja Fordit viany sydammen. Ebodikin on tallissa ollu ja kiinnostaa edellensa. Eipa niissa pelkka katonvaihto riita tuossa kunnossa. No se siita. Kaverin kaveri oli sen showstopperin nahny ennen pohjatoita ja meinas etta joku tyovaihe ois ny jaanny valista. Toivotaan ettei ystavyyssuhteet ole kovilla jos moista toimintaa nain julkisesti puolustaa ja ettei ole hyvaksyttavaa myoskaan yritystoiminnassa. Toisaalta jos auto on kerran tehty niin kuin pitaa olen pahoillani kommenteista ja kasi ylos virheen merkiksi. suodatetaan ensikerralla isonkirkon juttuja tarkemmin.
Rakennappa Suomessa auto. Ja sitten vielä myy se. Hardcorea. Oiskohan se helpompaa noissa maissa, joissa ei ole ääkkösiä. Tai kaverit tietolähteinä luotettavampia.
No en maa usko etta ihan huttua on kaikki tarinat siltakaan suunnalta. Ihailtavaa lojaalisuutta mutta samalla arveluttavaa kun toisille suodaan se mista toisia soimataan. En ymmarra miten pilkut ja pisteet tai joku maa liittyy siihen miten autoja on helpompaa noin perusperiaatteeltaan rakentaa. Eiko kaikkialla tehda peltityot ennen pohjatoita ja bondo on ollu jenkkien touhuja. Ei kai sitten mutta taisit juuri itse mainita ne avain sanat mista usein on kyse. Rakentaa ja myyntiin.