Vinkki: Hemmings Classic Car - digital edition $10/year

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tinareki, 18.1.2017.

Tags:
  1. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Useita vuosia tilasin Hemmings CC paperipainosta - Joka numeroon olin erittäin tyytyväinen.
    Over seas postage cost on kuitenkin aika kallis kuluerä, nykyään jopa enemmän kuin itse tilaus.
    Siispä kokeilin e-lehteä, tai "digital edition"
    Vaikka olen konservatiivinen ja lemppari luontoääneni on Muutosvastarinta, tykästyin todella hyvin ja ergonomisesti toteutettuun digilehteen. Toimii todella hyvin tällaisessa korkealaatuisiin kuviin nojaavassa julkaisussa.

    Tähän hintaan parempaa julkaisua et löydä mistään. Suosittelen.[​IMG]

    https://www.hemmings.com/subscribe/current-issue?publication=HCC&source=magazine1

    Ylävasemmalla on alasveto "publications" - sieltä "digital editions" ja siitä ettepäin - Enjoy!

    [​IMG]
    p.s.
    Minulle ei makseta tästä mainostamisesta...
     
  2. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    mielenkiintoista.. uteliaisuuttani kysyn että minkä verran tuossa lehdessä on ollut sivuja ? jos vaikka kuitenkin tilaisin ihan paperisen version jos siinä on jotain luettavaakin..
     
  3. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    100s./lehti 12 kpl/vuosi.
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    tulipa sitten tilattua paperinen versio nyt. 2 vuotta alle 60e. ei paha. jotain uudenlaista lukemista. :D kiitoksia vinkistä, vaikka meninkin old skool paperi version ostamaan. :D
     
  5. AnHie65

    AnHie65 2nd gear

    Hyvä "mainos", sorruin vuoden paperiversioon... noin 30 eur, ei mahdoton.
     
  6. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    ekan lehden kerkesin vihdoinkin lukemaan läpi.. joka sanan paitti mainokset. erinomaiselta tuntui. oli autoa laidasta laitaan (ramblerista muntziin) ja sitä hauskaa pikkunippelitietojakin siellä täällä. kyllä tuo hintansa haukkuu. kuudella kympillä kun saa yhden vuosikerran suomalaisia, tätä saa kaksi.
     
  7. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Hyvä että pidit - Vaikka enhän olisi suositellut, ellen uskoisi, että tästä jenkkiautomiehet pakosti tykkää ;-)

    Jutut on huolella tehty ja kuvat 10+ luokkaa. Juttujen kirjoitustyyli on vähän sama kuin Mobilistissa parhaat jutut; Hieman tehtaan historiaa, auton tekniikkaa, kyseisen yksilön historiaa ja lopuksi hieman omistajasta ja hänen suhteestaan autoon. Mielellään niitä lukee.
     
  8. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    p.s.
    Minun suosikkini lehdessä on "driveable dream" jutut (1/nro), jossa esitellään erilaisia "survivor" autoja, siis autoja joita ei ole rakeneltu eikä entisöity vaan ajettu läpi vuosikymmenten ja toki huollettu.
    Myös Jim Richardsonin kolumni viimeisellä sivulla on herkkua. (Vanhan parran pärinää)
     
  9. starcraft

    starcraft Gearhead

    Meinasin kans tilata tuon digilehti version mutta tilaus tökkäsi puhelinnumero kohtaan. En saanut mitenkään tilaussivua hyväksymään numeroa. Aattelin sitten että pitää laittaa sähköpostia mutta se on unohtunut.
     

Kerro tästä muillekin!