vintage malleja ja promoja 50-luvulta alkaen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja makemydayjew, 16.10.2011.

  1. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    löytyy www.vintagevendor.net, tehtyjä ja tekemättömiä, hinnat alkaen muutama kymppi ja siitä ylöspäin, muutaman tilasin ja olivat sitä mitä pitikin, niin, tiedän että olivat lähes kaikkien mielestä kalliita, koottavahan ei saisi maksaa kun max 50 penniä henkilölle jolla on "peri-aatteita" mutta joku muukin kunnon ihminen kuin minä voi sieltä löytää mallin tai promon autostaan..
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    linkki toimii paremmin kun ottaa pilkun pois / edestä :wink:
     
  3. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    ai jaa, en oo mikään bitti-nikkari, onneksi, linkitys ja muu paska ei oo mun vahvuuksia.. :rotfl:
     
  4. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Mikäs tuolla on systeemi, tehdäänkö sinne tarjous? Nuo pyynnit tuntuvat olevan järjestään kalliimpia kuin myyntihinnat.
     
  5. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Tosta ilman kikkailuja... :wink:

    http://www.vintagevendor.net/

    -Mistään ei löydy mun oldsin pienoismalleja, Jeeppiin on tilaus sisällä, saa tarjota tai ilmoittaa jos löytää autoistani pienoismalleja.... :wink:
     
  6. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    siellähän mainitaan että tarjouksenki voi tehä tai maksaa mukisematta pyytetty hinta..
     

Kerro tästä muillekin!