Vintage Wheel Works

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja TH, 6.7.2004.

  1. TH

    TH 1st gear

    Onko kukaan törmänny tämän merkkisiin vanteisiin Suomessa? Saman näköiset kuin AR:n Torq-Thrust D:t mutta 16 tai 17 tuumaisena.Ei taida mikään firma tuoda maahan?
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Minulla on noita yks sarja 2kpl 8*17 ja 2kpl 9.5*17 malli V40 ja letukan jako 4.75 , voin myydä, mut en ilmaseks. Nää tais olla eka sarja mikä tuli pohjoismaihin , näin muistelisin.
     
  3. NHRA

    NHRA 1st gear

    Ihan noin niinkuin yleisestä mielenkiinnosta (tuo 9,5 leveä ei mahdu mulle taakse :sad: ), mitä mahtaa sarjalla olla "noin" hinta? Ja ostitko itse suoraan vai jonkun kautta? On meinaan sairaan hienot vanteet...
     
  4. TH

    TH 1st gear

    Joo,eipä se taida ysipuolikas mahtua mullekaan.On kyllä viimeisen päälle hienot vanteet varsinkin tommoseen viiskytluvun autoon.Ei nyt niin kauheesti ole valinnan varaa jos isot vanteet haluaa kun ei viittis heti ensimmäisenä olla mitään Bemarin vannetta Letukkaan tunkemassa.AR:n Torq-Thrusti alkaa olla vähän turhan yleinen vaikka hemmetin hieno onkin.
     
  5. SG480

    SG480 1st gear

    Noita tuli viime talvena Auliksen kautta maahan useampi sarja. Auliksella on myös yksi mallivanne kotona Seinäjoella.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Jep , A.H lähetti myös nämä. Kaivoin putkan virtuaalimaailmasta esiin,ja A.H kävi paikan päällä ja otti sit myöhemmin jollekkin muulle kans.
     
  7. TH

    TH 1st gear

    Onkos kellään Auliksen yhteystietoja?
     
  8. NHRA

    NHRA 1st gear

    Tämmöset löytyi yhdestä toisesta threadista:

    Aulis Hämeenkorpi
    0500 563 165
     

Kerro tästä muillekin!