Viper / Cuda vai toisinpäin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Poncho69, 11.3.2004.

  1. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo kyllä se komee on ja käyttäytyy mutkissakin varmaan aika mukavasti paljohan tollasella on hintaa veikkaan että aika paljon ja vähän päälle.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-03-14 19:21 ]</font>
     
  2. Roc

    Roc Gearhead

    Samaa mieltä. On niissä uusissa kasikoneisissakin autoissa aika vaimeat äänet tehtaan putkilla. Eiköhän aftermarket palikoilla pitäis löytyä saundeihin vähän räyhäkkyyttä...

    Ja kertokaas ny mitä "huonoa" Viperin koneessa on?

    "True American big block muscle cars lives within Viper" Ja se on fakta se.
     
  3. HEMI

    HEMI 1st gear

    2 pyttyy liikaa :grin: (minkäs sille mahtaa ku on näin aivopesty kaseihin) eihän siinä hyvä konehan se on mutta samanlailla vois kysyy mitä hyvää siinä on ku nykyään saa noita ruiskujakin joka vehkeeseen ja muita "hitec osia" ainut mikä tulee hyvistä puolista mieleen että niiden kahden pytyn takia se vääntää alhaalta paremmin ku kasi.

    700rpm 300ft-lb
    1200rpm 400ft-lb
    Että tyhjäkäynnillä liikkeellelähdössä ei pitäs olla ongelmia :grin:

    Jos siihen ois laitettu 8-litranen alumiini hemmppa keulille ni olisin kyllä ihan onnessani.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-03-14 20:41 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!