Viron drag race kisat 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja supo, 29.10.2010.

  1. supo

    supo Double Gearhead

    Tervehdys,mite on pelannut tuolla lahden toisella puolella systeemit?On vähän käynyt mielessä jos kävisi Viron puolella kisaamassa eli missä,miten,mitä maksanut jne.Terv:Spet 1937
     
  2. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Pari kertaa oon käyny ja ihan hyvät kapinat ollu, suosittelen.
    Kisajärjestätät on vaihtelevasti maksanut laivaylitykset ja jopa hotellin jos niillä on sattunu oleen hyvät sponssit. Toistaiseks oon käyny vain Tartossa ja kummallakin kertaa Esteri pilannu kisat ja sitä myötä myös pidon mutta viimeisessä kisassa perjantain testi antoi lupauksen hyvästä pidosta kunhan keli vain on suotuisa.Haapsalussa oli kuulemma ollu jopa oikein hyvä pito jossain kisassa.

    Me aiotaan ainakin käydä kaikissa ens kesän Eestin kisoissa jos vain aikataulut natsaa.
     
  3. viru

    me kyllä kans ollaan tulossa myös ens vuonna, alastaron race saunassa ja paddokissa tehty promoa ja innostuneita löytyi myös ennen käyneistä, virosta taukoa pitäneistä kuskeista.suosittelut myös täältä.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Pari kertaa kans käyny. Tai ainakin pari kertaa muistan, et oon käyny.
    Siellä on luonnollisesti resurssit pienempiä kuin täällä ja voi vaihdella suurestikin kisakohtasesti. Yhtään varsinaista rataa siellä ei ole vaan ajetaan vanhoilla lentokentillä, radat ei oo mitään silityslautoja, mut parhaimmillaan pito on hyvä. Ja radat on pitkiä sekä leveitä, et siel voi kyl vähän sladitellaki. Välilläå on olult sekä pidoltaan, että järjestelyiltään onistuneita kisoja, ja välillä taas jotain muuta.

    Mun käsittääkseni ens kesän osalta siellä on asiat aikalailla auki. Oon käsittänyt et kattojärjestö BHRA olis vetäytymässä tosta drag racing touhusta ainakin jollain lailla enkä oo kuullut mikä taho sitten olis ottamassa ton kisatouhun järjestääkseen vai onko kaikilla kisoilla omat organisationsa? Joka tapauksessa siis muutosta on tulossa, yleensä niistä on tiedotettu varsin hyvissä ajoin esimerkiks kilpailukalenterin osalta.
     
  5. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kuinkas toi OL, onko se brakettia vaiko headsuppia?

    Onko eri sääntöjä kuin Suomessa?
     
  6. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Kyl OL on headsuppia. Miedän auto joutuu Eestissä OL:ään koska jousitus on taka akselilla muutettu. Ekassa kisassa taas päästiin ProStreet luokkaan, täähän on se vaikeus kun on useita kisa järjestäjiä eikä kaikki oo tiukasti kattojärjestön näpeissä. mut säännöt löytyy netistä eesitks ja ameriikaks useimmiten. Ja on siellä myös braketti luokka ollu aina mukana.

    avustajana tänään on cabarnet sauvingnon joten asia ja kirjoitusvirheet todennäköisiä.
     
  7. Andrus

    Andrus 1st gear

    Huhut, että BHRA on jotenkin vetäytymässä ei pidä paikkaa. Se on se sama ongelma aina kausien välissä, että pojillä ei oo paljon tekemistä ja sitten tuotetaan netissä kaikenlaista! Me sanotaan sitä "paskan heittämiseksi tuulettimeen"! On tehty kyllä pieniä muutoksia, mitkä koskee enimmäkseen sitää, että BHRA ei ole tulevaisuudessa Viron AKK´n edessä vastuussa kaikista muista järjestäjistä. Semmoisen muutoksen aiheuttii yksi Tarton järjestajistä kuka teki velkoja AKK´n edessä meidän vastuulla. Ollaan vielä "nuorija" ja kokeillaan! Liian paljon demokratiaa ei ole moottoriurheilussa välttämättä liian hyvää!
    Onneksi on uutta kalustoa meilläkin radoille tulossa ja toivottavasti tulee siltä osalta parempi kausi kuin viimeinen! Kalenterin ja säännöt löytyy BHRA`n kotisivuilta. Säännöissä ei ole oikeastaan mitään muita muutoksia kun katuluokissa ei saa ajaa enää kisaslikseillä, pitää ollaa DOT merkityt sliksit. ProStreet ja OL säännöissä ei muutoksia.
    Toivottavasti ymmärsitte minun "hienoa" suomenkieltä!

    Nähdään radalla!
     

Kerro tästä muillekin!