Virtuaalikilpurit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Pro ´55, 18.9.2003.

  1. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Tästä alkaa suuresta yleisön pyynnöstä virtuaalikipureiden oma ”Hiekkalaatikko”-nurkka. Täällä saa kaikki näyttää mihin autonsa pystyy. Luvassa on laajakaistojen leveydeltä kuminkäryä ja upeita reaktioaikoja talvi-iltojen ratoksi.
    Homman aloittaa reteellä autoesittelyllä seuraava virtuaalivirittäjä. Pistäkääs poijjaat paremmaksi:

    Nimetön kirjoitti 2003-09-15 12:32:
    niistä ysin katuautoista voi olla montaa mieltä.esim oman 9 sekan ajan kulkeneen katuauton koe ajoi herra katsastusinsinööri yksin eikä tehny mitään lyhyttä lenkkiä!ei tarvinnu neuvoja kuinka toimii.lenkki onnistui hyvin koska leima tuli huomautuksitta.esim jarruista tuli kehuja kuten asiallisista äänistä.autosta ei poistettu eikä lisätty mitään katsastuksen jälkeen,kulki ysejä koko kesän ja mittariin kerty pari-kolmetuhatta katukilsaa.porissa ajoin finaalissa toista ysin katuautoa vastaan jonka katukelpoisuutta en epäillyt.pidin jykän 9.68 mennyttä darttia suomen nopeimpana katuautona kunnes itse ajoin 9.62.

    ei oo ihmekuusta ei.mutta jonkin verran esim. jenkkilehtiä plaranneena olen pannut merkille että siellä liitetään suorituskyky erittäin kiinteästi pro street käsitteeseen ja sieltähän se käsite taitaa olla peräisin.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla Paulin Chevelle, ei mitään virtuaali höpinää siinä tapauksessa. Vaikuttaa enemmän tuolla paalupaikan foorumilla. Kuulemma Niemisen Bad 55 olisi viime syksynä leimattu Porissa ja ehkä jo tänäkin syksynä, muttei sitä kadulla näy eli sen kohdalla katu auto käsite on jo vähän niin ja näin. Hieno ja hyvin tehty koppa kuten myös yhdessä toisessa saman vuotisessa Chevyssä. No niin sama tekijä siinäkin...
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Junilan Malibu ja Pro55 ovat aivan eri autoja, toinen on enemmän street ja toinen enemmän race, mutta kyllä molemmilla voi varmaan ajaa varmaan vähän paremmin kadulla kuin Pro Stockerilla ja molemmat kulkee ainakin mun mielestä pirun kovaa.
     
  4. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    kyllä toi vaasaan päin viittais,se on vähän hurjempi kylä.viime syksynä kävin siellä kuuntelemassa blowereitten vinkunaa räntäsateessa..siellä meinaan ajetaan noilla keksinnöillä,vaikka vettä/räntää aina sataakin :wink:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä nyt Pro55 osoitti tietämättömyytensä todellisten katukillereiden olemassaolosta. Todellista hiekkalaatikko ajattelua osoittaa juuri tällaisen topicin aloittaminen. Mikkelin 55:s leijan molemmat oman autonsa esittelyt V8 lehdessä on ollut täynnä omahyväistä paskanmakuista kerskuntaa. Efi farmari meni mm. alle 7 litran/satasella raskaalla kaasujalalla, HEKOHEKO!!!
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    esittelen tässä heti itseni.olen pauli junila ja en kerskunut pätkääkään katsastuksesta tai kisasta kerroin vain kuinka asiat on.ja vastustan ahosen tyyliä liittää joku nimettömän sitaatti mun sitaatin perään ihan niinku mä sen olisin kirjottanu.sen käsityksen siitä voi saada koska minut esiteltiin alussa yhtenä virtuaalivirittäjänä ja toisen kommentti oli liitetty perään. tosi asialiista.ja se on totta että pro 55 paasas v8 jutus kuinka oikea pro street tehdään.mä vihektäsin pelin jo poikki.oon tarjonnu monelle mahista tulla kruisaan ysin katuautolla,mut ei oo kukaan tullu(paitti kaverit).
     
  7. triniemi

    triniemi Gearhead

    No niin Pauli, tee oma tunnari tänne niin ei kukaan ainakaan kuittaile nimettömänä kirjoittelusta.

    Pro Streetistä on jokaisella vähän oma näkökulma, mutta mun mielestä koko Street Race touhuun kuuluukin pieni riitely ja sitten kun on saatu toista ärsytettyä tarpeeksi paljon voidaankin ottaa teollisuusalueella mittaa. Tai sitten se parempi vaihtoehto eli stripillä. Vai mitä ootte mieltä?

    EDIT: Hyvä postausmäärä :smile: (509)

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: triniemi 2003-09-19 10:40 ]</font>
     
  8. NHRA

    NHRA 1st gear

    "Homman aloittaa reteellä autoesittelyllä seuraava virtuaalivirittäjä."

    Pro'55 puhuu sinänsä ihan asiaa, mutta haukkuu kyllä ihan totaalisesti väärää puuta. Paulin 9 sekunnin katu-Malibu saa ainakin meikäläiseltä täydet respektit, siitä autosta on virtuaaliviritys kaukana. Toivottavasti pumppupannu löytää taas tiensä Malibun keulalle ensi kesäksi.

    Ymmärrän toki Pro'55:en närkästyksen, sillä toisaalla tällä palstalla miestä on mollattu olan takaa, useimmiten nimettömänä. Jokainen rakentaa autonsa oman makunsa mukaan, ja lähinnä kait itseään miellyttämään. Jos se nyt sitten jonkun mielestä ei ole "aito" Pro Street tms. niin sillehän ei voi mitään.
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Kaiken maailman tirinää... Mun mielestä Pro ´55:n ent. Chevy on nätti kun sika pienenä ja ainoo asia mikä harmittaa on että se ei enää ole Suomessa. 12 sekunnin kyyti on jo aika riittävä, ja kuten Pro ´55 itsekkin sanoi V8-Magazinen artikkelissa että "autolla pitää pystyä kruisailemaan marketista kotiin jätskitötterö kädessä" Ps. Pro ´55 joko sen yhden sällin Torino on läjässä, vai oletteko vielä samassa tallissa?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    bowtie tirisee asiaa.niinku pro 55 sano,jos eo pysy jätskitötterö handus ollaan eksytty katuautoilusta.eiköhän se bowtie lähe toi homma muualta ku jätskinsyönnistä.ja sitä paitsi olen ollut huomaavinani että jos kommentti on kehä kolmosen ulkopuolelta niin sillon tiristään.järkätään ens kesänä katuautoskaba hesanseutu muu suomi,kymmenen autoo per joukkue ja katotaan missä niitä oikeen rakennnetaan.bowtie voi tiristä tähän toki oman kommenttinsa tai tirinänsä.
     
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    No voi herranjestas, niinkun se olis kiinni siitä että missä se auto on rakennettu... Mä kun luulin että just kehuin erästä Mikkelissä rakennettua autoa?? Vai olenko mä erehtynyt, onko Mikkeli Kehä kolmosen sisäpuolella? Ei ainakaan ollu viimeeks kun mä siellä kävin...
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Sitäpaitsi teidän nimettömien jutuista ei tiedä mistä päin te viestejänne lähettelette...
     
  13. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Taaskin eksyttiin aiheesta. Ei ollu tarkoitus enää jauhaa sontaa mun entisistä kalustoista. Ne on menneiden talvien lumia.
    Nyt annetaan näille nimettöminä huuteleville virtuaalivirittäjille, katujemme kunkuille, rakentelijoiden aatelistolle mahikset päästä julkisuuteen.
    Meilläpäin sanotaan, että ”sitä saa mitä tilaa” ja hee-eei, tää menohan käy taas vähän lässyttämiseksi. Laitetaas poijjaat vauhtia.

    Ja kuten vanha sanonta sanoo: ” Ne koirat älähtää joihin kalikka kalahtaa.”
    Nyt saimme jo yhdelle virtuaaliautolle identiteetin ja omistajalle nimen. Eihän toi Chevelle voi olla katujemme nopein ohjus, aina löytyy voittaja.

    Tässä Chevellelle haastaja, johon mä en vastannu. Onko tää vielä nopeempi? Maamme nopein?

    Nimetön kirjoitti 2002-05-21 22:40:
    Jos satutaan valoissa rinnakkain, otetaanko kilvat heti, vai kerkeenkö käydä rykäsemässä hätäpaskat,sillä aikaa kun herra liisteroi renkaat?

    Löytyskö tollekin identiteetti ja saataisko me kohta lukee lehdestä kuin kävi Chevellee vastaan?
    Laajakaistoille kaasua, pojaaaat!
     
  14. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mun dartti ei kyllä ollut mikään Pro Street, enempi sellanen back to the seventies street car. Mutta ajaa sillä pysty ja ajettiin kanssa, jopa fyyran talvikokouksiin lumisateessa ja ihan omaksi huvikseen (ja vähän muiden harmiks). Autossa oli kaaret, mutta vyöt myös takana, ja kakaroiden kanssa käytiin jätskillä kaivarissa, joten tuli se jätskipolitiikkakin selvitettyä useempaan otteeseen. Jousitussydeemithän siinä oli ihan vakio tyyppiset.
    Kyllä mun mielestäni toi 55 oli mitä mainioin pro street peli. Enempihän tolla pro streetillä kai tarkoitetaan sitä, että laite näyttää kilpurilta ulkoiselta olemukseltaan, mutta on täys katupeli. Ei siinä käsittääkseni kululle laiteta mitään vaatimuksia, ja käytännössä matala 12 sekkanen on sellanen aika, että aika vähissä on potentiaaliset nelipyöräiset haastajat liikenteessä.

    Sunnuntaina on vielä mahdollisuus harrastaa vähempi virtuaalista kiihdyttelyä A-tarolla. Ite en kyllä kiireiden takia pääse, mutta Jussi varmaan lähtee Löijyllä sinne leikkimään. Mihinhän kategoriaan se nelioviliuhu kuuluu, Amatöör familyko?
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    siinä maamme nopeimmassa katuautojutussa oli ihan kyse kellotetusta ajasta .jos löytyy auto jolla ajetaan yhtä paljon kadulla ja yhtä kauan 10 vuotta niin ilmoitteeleen aikoja.liikennevalokiihdyttelyä en harrasta.kuten sanoin,pidin jykän darttia nopeimpana koska tiesin sillä ajettavan paljon liikenteessä.kysymys oli mun omasta mielipiteestä,mutta en oo vielä yhtään katsastettua autoa tiennyt jolla pääsee lujempaa ja käydään töissä säällä kuin säällä.nopeempia katsastettuja on muutama mut ei niillä paljoo ajella.yst.terveisin pauli junila.ps.siinä oot oikees että joka jätkälle löytyy kesyttäjä.ja sitä paitsi mun auto ei ole virtuaaliauto.se on oikeesti olemas.
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä en tiedä, mutta musta tuntuu, että me taidetaan Paulin kanssa olla vähän sellasia parantumattomia street speed friikkejä jotka on enempi go kun show äijiä. Ja suht rajotetuin resulssein pyritään saamaan katiskat ladulle vaikka väkisin, usein kantapäät kipeinä ja ilman kymmenen vuoden hierontaa. Toi Pro55 touhu on ihan eri maailma josta ainakaan mulla ei ole mitään käsitystä, eikä halua sitä saadakaan. Silti se ei estä lopputulosta arvostamasta.
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, nopeet nelioviliuhut kuuluu just tohon amatöör-family luokkaan :grin: :grin:
    Täytyypä ehdottaa uutta luokkaa kisoihin :grin:
    Nii ja voisitteks te hitsaa siihen Jussin autoon ne takaovet... :grin: :grin:
    et se pääsis samaan luokkaan meidän kans
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ajateltiin vetää siihen vaan mustalla teipillä oven rajat, ja pultata takakahvat kylkeen, kelpaaks se?
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Käy se, ei Jussi kumminkaan löydä oikeeta neliovista mistään... :grin:
    Nii ja laittakaa siihen kyltti kanssa "käynti viereisestä ovesta" :grin:
     
  20. Fastback

    Fastback Gearhead

    mun katuhuussi menee 1/4 mailin 8 sekuntiin, kone on Ford 600 cid Boss. Auto tulee radalle näyttämään 8s aikoja samana vuonna kun voitan päävoiton lotosta tai joku promodi hinaa mua perässään :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Fastback 2003-09-22 10:08 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!