Virtuaalikilpurit

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Pro ´55, 18.9.2003.

1. asspen

asspen 1st gear

Joo, mä tulen heti viivalle mun Hemi-Aspenin kanssa. ( tietysti farmari )

Jos nyt alkaisi säästää, jättäisi kaikki laskut yms hoitamatta ja muuttaisi farkkuun niin eiköhän sellanen olisi tossa 10 vuoden päästä. Harrastushan vaatii uhrauksia, eikö?

2. Fastback

Fastback Gearhead

ja per#ele, naapurinkin dx corolla menee alta 11 sekunnin :wink:

3. Mr.Speed

Mr.Speed Gearhead

:smile:

<font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mr.Speed 2003-09-23 01:17 ]</font>

4. Anonymous

Anonymous Guest

Kauhee mölinä ja piikittely nopeista ja hienoista jenkkivehkeistä aina saadaan aikaan. Eikö pitäs olla tyytyväisiä kun joku vielä viittii viritellä jenkkipelejä ja tehdä niistä ripeitä katuvehkeitä? Sama meneekö se 9 puolelle vai jääkö "vain" 12sek tuntumaan, se on kuitenkin niin ripeä ettei tartte hävetä! Tän suunnan harrastus on muutenkin hiipumassa joten vähän puhallusta yhteen hiileen ja kapuloita rattaisiin, ettei tulevaisuudessa kaikki harrasteautot ole uudenkarheita hitecktuningjapsi-luomuksia...

5. Bätmobiili

Bätmobiili 1st gear

Tuning on sanotaanko mistä :sad:

Vanha koppa ja matala 12 sekkaa :smile: Siinä on munkin tuleva tyyli! Ens kesänä kilpiin...

6. bulldog´s

bulldog´s Gearhead

Sitähän se Suomessa aina on...teet kuinka nopean tai hienon auton hyvänsä niin aina löytyy niitä jauhopäitä jotka tulee sanomaan että "mun kaverilla on paljon hienompi ja paljon nopeempi auto kun sulla ja sai tehtyy sen paljon halvemmalla kun sä, kyl sun täytyy olla tyhmä!" Kateellisen suomalaisen on niin pirun vaikea kehua toisen aikaansaannoksia vaan mieluummin yritetään etsiä niistä mahdollisimman paljon vikoja...

Tosin onneksi ei kaikki suomalaiset ole niin kateellisia...

7. Anonymous

Anonymous Guest

Kyse ei ymmärtääkseni ole koko aikana ollut mistään muusta kuin autoesittelyn lehtijutun tyylistä. Se näyttää näköjään edelleenkin, ja varmaankin myös tulevaisuudessa, herättävän närää muissa harrastajissa jos joku kehuu omaa, itse rakentamaansa autoaan, samalla kertoen mitä jonkun rakentelutyylisuunnan toteutuksessa saa ja tulee olla ja mitä ei. Koko tätä "kohua" ei olisi olemassakaan jos lehtijuttu olisi aikoinaan kirjoitettu neutraalimmin. Tuon kaltainen juttuviimeistelyn "lipsahdus"(?) nyt saattaisi sattua kenelle vaan.

Kyse ei ole ymmärtääkseni kateudesta vaan vain ja ainoastaan siitä ettei elvistelyä tunnuta hyväksyvän oli siihen aihetta ja varaa tai ei. Eikö tuota suitsutuksen sijaan närää ja jupinoita virittänyttä perimmäistä syytä osata vai haluta nähdä? Tuskin lienee mitään hyötyä jatkaa asian vatvomista enää. Menneet on menneitä ja tulevaisuudessa kaikki ovat varmaan paljon fiksumpia tämäntyyppisissä asiayhteyksissä. Ajattelin olla kommentoimatta tätä itselleni kuulumatonta asiaa, mutta postaan tämän yhden kommentin toiveenani saada tällainen turhan eripuran esillä pitäminen ja aiheen käsittely loppumaan.

Kerro tästä muillekin!