Viskon poisto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Ajaja, 24.5.2014.

  1. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    Elikkä neuvoja kaivattaisiin viskon poisto 350cid, ei tarvii sanoa mitä järkeä poistaa tai mitään.

    eli pelkät neuvot taikka jotai ohjesivustoa. tarviiko huomioida jotain muuta
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    Täh? Visko pois ja sähköflekti tilalle? Siihen mitään ohjekirjaa tarvita.
     
  3. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    siis jos poistetaan visko niin kuuluuko siihen vaan toi ropellin poisto http://aijaa.com/ukYso3? no sitten se on helppo oon luullu että siitä lähtee toi koko mötikkä pois
     
  4. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Siis kyllä viskokin lähtee. Otat neljä pulttia tuosta vesipumpun laipasta irti niin se on kädessä koko paska. Sit vaan vesipumpun hihnapyörä kiinni pulteilla, voi olla että joutuu laittaa prikkaa väliin että kiristyy, mulla riitti yhdet, ettei tullut räpellyksen näköstä. Mutta voihan niiden pinnapulttien kierrettä jatkaa jos on kierrekalut.

    Sit vaan flekti, mieluummin imevä, on tehokkaampi. Sitten imariin pitäs saada anturi ohjaamaan relettä, kannattaa laittaa ohjaamaan releen maadoitusta niin kestääkin sitten anturi. Sit vaan releeltä sähö flektille niin sit rokkaa.
     
  5. samppa78

    samppa78 2nd gear

    myy mulle tuo visko ja flektisiivet jos jää yl määräiseksi
     
  6. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Multa löytyy 2x ylimääräisiä, peräisin 350DX koneista, sama lienee käytössä 307,350 olds koneissa..
    Laita YV minne lähettelen, jos kiinnostuit?
     
  7. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    eihän se irrotus ollu yhtään mitään :D se lähti kiitti kuitenki
     

Kerro tästä muillekin!