vm-83 blazer musta nappi ratin oikealla puolella.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja aapa, 28.11.2011.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    /\ No heh heh..
    /\/\ Jep. Lampunpesurit ei saaneetkaan toimia jos valot ei olleet päällä.
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ei Hel... :poff: Kele! ..ttu ..tana
    Kahvit näppiksellä ja näytöllä :rotfl: Työkaverit kyttää silmät kieross mitä se hirnuu.. :poff:
    Pahin pitkään aikaan :wc: :eek: :rotfl: Kiitti Pelastit paskan päivän! :rotfl:
     
  3. aapa

    aapa 1st gear

    Jeps. Kuten kaikki vähän arvelikin itseäni myöten napin painaminen oli täyttä huuhaata :rotfl: . Onko kellään kokemusta tästä woblaamisesta ja mistä on lähtenyt tutkiskelemaan/eliminoimaan vikoja? Halvimmasta päästä kiitos :D
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Palaa sivulle 1.
     
  5. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Jep!

    Ja kertauksena:
    Väljät pois(myös takaa), kumien pyöräytys tasapainotuksessa(näkee runkojen heitotkin), iskarien tarkastus, ohjauskulmat kuntoon...
    Ja kuin taikaiskusta; jossain vaiheessa woble vaan vähenee, tai jopa häipyy.

    Itsellä oli korotetussa Grand Cherokeessa jonkinlaista pientä woblausta sillontällön jossain ajotilanteessa, mutta pysyi kuiten hallinnassa. Kertaalleen sitten kävin sillä hakemassa Pajeron koneen, joka takaluukkuun nostettuna kevensi keulaa/laski perää...
    Slayerin "Dance with the death" soi taustalla, kun satuin osumaan ensimmäiseen siltasaumaan motarilla ~130 mittarissa :eek: :eek: Vähällä oli ettei housut sotkeentunu ennenku auto oli taas hallinnassa, ja sillan kaiteiden välissäkin vielä pysyin. :eek: Nykyäänkin vielä tuota kappaletta kuunnellessa tulee aina kylmä hiki pintaan... :wc:

    Ravistus oli sen verran kova, että ohjausiskarista se väänsi varren ja ohajuskulmista auraukset pieleen..

    Ton jälkeen tulikin tsekattua ihan uudella mielenkiinnolla kaikki väljät pois. Mikä tilanteen sitten korjasikin, en ole varma, mutta kaikki paikat tuli kelattua läpi ja takaa tais olla panhardin toinen pää löysällä ja edessä kiersin Casterin säädöt ihan tappiin.
     
  6. aapa

    aapa 1st gear

    Vika selvisi. Ylä- ja alapallonivelet vaihtoon. Aivan tajuttomasti klappia. Kiitoksia vinkeistä.
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Hyvä kun jaksoit ettiä.. Ei kannata pelleillä omalla ja muiden hengellä... :eek:
     

Kerro tästä muillekin!