Voi vitt.....!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 22.12.2003.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuntuu niin upealta. Puolen vuoden jälkeen kun on saanut Dodgen maalattua, rustattua, koristeosat paikalleen ja sisäpuolenkin kuntoon.

    Menenpä hyvin tehdyn työn jälkeen perjantaina nukkumaan ja kun herään lauantaina ihailemaan autoaan, niin joku äpärä on käynyt potkimassa takaoven sisään.

    Ikkunan alta, valaistulta parkkipaikalta, joka oli täynnä autoja. Rikottu kuitenkin vain ko. kulkine.

    Voi vitt... että vit..taa!!!!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    tää on näitä tilanteita että jos saat itse teossa nilkin kiinni on oikeus XXXSensuuriXXX, suorastaan velvollisuus. Ei voi mitään, housussa on jo, yritä vaan saada maksaja sille, jos ei onnistu niin pitkin hampain ovi kuntoon takasin omasta lompakosta.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Eyetech 2003-12-22 11:02 ]</font>
     
  3. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Kaikenlaisia mulkeroita sitä maa päällään kantaa. Ei kyllä mene mulla jakeluun se, että pitää toisten omaisuutta tuhota. Ja tässä p**keleen sosialismin kehdossa ei saa edes omaansa puolustaa, sekä poliisitkin varmaan toteaa, kun menee rikosilmoitusta tekemään, että "vaihda toisenlainen auto".

    -JJ-
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tohon auton vaihtoon liittyen juttelinkin jo viimein poliisien kanssa.

    Viimein kyllästyin virheellisestä pysäköinnistä tulleisiin laskuihin, marssin miliisien toimostolle, maksoin sakot ja pyysin heitä kauniisti tekemään maksamillani sakkorahoilla jotain hyödyllistö, kuten ostamaan lisää maalia, jotta saadaan tähänkin kaupunkiin parkkiruutuja johon saan autoni edes mahtumaan.

    ..eivät kuulemma aio ostaa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joitain kateellisia runkkuja aina näyttää nää jenkit hiertävän..helvetti. Muutama vuos sitten kaverilla kans kävi vähän vastaava juttu eli helvettillisen puolenvuoden hiomis hitsaus ja maalaustalkoiden jäkeen oli saanu auton liikenteeseen niin kahden viikon jälkeen joku mulkku veteli avaimella konepeltiin kunnon naarmut...oli kaverilla muuten fiilikset aika korkeella.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    täällä joensuussa liikkuu joku, todennäkösesti näitä tuning pelejä harrastava pilipalipoika, joka pistää jenkkejä paskaks. vittu että ärsyttää tuollaset pennut saatana. niskalaukaus tuommosille.
     
  7. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Pitänee harkita varmaan valvontakamera + digitaalinen nauhuri -yhdistelmää itselle kun taas jonkinlaisen AUTON saa pihalle. Muutamassa tehtaassa vartioidessani olen todennut tuollaiset systeemit aika käheiksi peleiksi ja zoomia piisaa niin että puolen kilometrin päästä pystyy lukemaan kadunnimi-kyltit ilman siristelyä...taitavat vaan pirulaiset maksaa jonkin verran.

    Toisaalta voi tuumia, että sopivan yhden kameran systeemin voisi saada samalla hinnalla kuin mitä menee auton oven/konepellin/muun peltiosan oikomiseen, hiomiseen ja maalaukseen. Siihen kaveriksi vaikka liiketunnistin, joka aktivoi nauhotuksen, niin voisi nilkit saada kiinnikin...ja tällöin voisi sopivalla porukalla vaikka käydä vähän keskustelemassa asiasta ennenkuin ilmoittaa poliisille, jos vaikka saisi asian sovittua ilman että tarvitaan rikosilmoitusta :wink:

    -JJ-


    PS. tulipa mieleeni, saisikohan vakuutusyhtiöltä jonkinlaista "bonusta" jos osoittaa itsellään olevan ilkivaltaa vastaan passeli järjestelmä ? :smile:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: -JJH- 2003-12-22 10:03 ]</font>
     
  8. 660

    660 1st gear

    pistäkää sanaa liikkeelle et se palkitaan joka antaa vihjeen henkilöstä!
     
  9. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    varsinaisia mulkkuja ovat.

    Mulla seisoi viimekesänä 10 minuuttia kärry Citymarketin parkkipaikalla ja eikö joku mulkku ehtinyt "vahingossa" avaamaan ovensa mun oveen niin että maali ropisi asfaltille.
     
  10. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Juuri tämmöisten tapauksien varalta mulla on Plymouthissa ilkivalta ja varkaus vakutuus, oma vastuu jotain 150e, vituttaa tietenkin jos joku tulee potkimaan ovet, mutta saa edes jotain hyvitystä jos näin käy.
     
  11. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Ois vaan hemmetin hyvä, että tekijän saisi kiinni, niin voisi sen selkänahasta riuhtoa myös sen omavastuun osuuden, sekä vitutuksesta korvausta...

    -JJ-
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    No, poliisejahan ei tunnetusti aihe kiinnosta, itse aloittamani kewskustelu aiheesta on lukittu ettei ketään yllytettäs laittomuuksiin... mutta sain esitutkintapöytäkirjat tuossa jokunen aika sitten ja se syytteen nostamatta jättämisperustehan oli ristiriitaiset kertomukset tapahtumista, ristiriita on siinä että silloin yöllä kun poliisit otti syyllisen kiinni se oli muka vahingossa rikkonut ikkunan ja myöhemmin kuulusteluissa mulqwisti oli sanonut että yritin lyödä häntä taskulampulla ja rikoin muka itse oman ikkunani... ens kerralla taitaa jäädä kertomukset vähiin....
     
  13. Niimpäniin...
    Ittelle kävi kans niin että kun vihdoin sain 37 chrysleriin kiiltävän maalipinnan kolme vuotta sitten , maalarin luvattomien ajo-ja kuminpolttokokeiluiden jälkeen ni ensimmäisenä viikonloppuna joku oli kattonu asiakseen heittää ilmeisesti kaljapullon pohja edellä etuloksuun... Pyöreä kolkytluvun mustuuttaan kiiltävä pinta oli kai jollekin kyrvälle liikaa. Jos ton tuhoamisvimman sais kanavoitua vaikka omien laitteiden rakenteluun eikä muiden vehkeitten hajottamiseen?
    Suomessa näkyy olevan tätä ns. venäläistä kateutta eli jos jollain on asiat paremmin kuin ittellä niin koitetaan kaikkemme jotta saataisiin toisten asiat yhtä huonolle jamalle sen sijaan että parannettaisiin omaa olotilaa. Jos saan tommosen teosta kiinni ni vedän kyllä niinsanotusti "kölin ali vaikka vene ois maissa" :wink: Ittellehän siitä harmia saa tässä "oikeusvaltiossa" mutta tuntuu olevan ainoa keino opettaa näitä toisten omaisuutta turmelevia runkkareita :-o
     
  14. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Pitääkö tässä kohta alkaa järestämään muilutuksia noille terroristeille?
     
  15. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    "maalarin luvattomien ajo-ja kuminpolttokokeiluiden jälkeen"

    Tuosta tuli mieleen erään harrastajan kertomus. Oli vienyt isolohkochevynsä jollekkin rupupajalle jäähdyttimen paikkaukseen.

    Äijä oli poikansa kanssa viikonlopun aikana käynyt luvattomasti revittelemässä asiakkaan autolla ja vetänyt sen liikenteenjakajaan niin että etupään tuenta ja muuta pientä oli solmussa. Oli ollut kulemma hyvin lämminsävyinen keskustelu asian tiimoilta asiakkaan hakiessa chevynsä pajalta.
     
  16. impala67

    impala67 Double Gearhead

    eikö viidakkorumpu tässä asiassa toimisi parhaiten. eli vihjettä kehiin. mutta laittakaa ne kärsineille harrastajille yksityisviesteinä, ettei sinänsä tärkeä topikki mene lukkoon...
     
  17. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Sakinhivutukset eivät lopujen lopuksi mitään auta, korkeintaan saa aikaan lisää katkeruutta ja vitutusta..."saatanan jenkkiharrastajat, kun pieksi mut, nyt mä ainakin poltan kaikki jenkkiautot...kunhan tästä rullatuolista nousen".

    Ehkä kauaskantoisempi tapa hoitaa asia on tosiaan saada kaveri joko verekseltään kiinni tai sitten taltioida lärvi nauhalle. Tuolloin on aika paljon vahvemmilla rikosilmoitusta tehdessä ja kyllä se tuolloin 16-vuotiasta sitten aikanaan vituttaa maksella pizzapojan palkasta potkittuja autojen ovia...tulee korkojen kera kuitenkin aika pirun hinnakasta hommaa.

    -JJ-
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos roistoa ei voi saada mitenkään kiinni, eikä aavistusta kekä se on, niin ainoa keino päästä jäljille on kysellä ite. kyttiä moinen ei nappaa. se on varma.
    jo pelkästään se tosiasia, että tekijä jotain kautta kuulee että hänen tekosiaan yritetään selvittää saattaa ennaltaehkäistä sitä tekemästä sitä uudestaan...
     
  19. kojo

    kojo Gearhead

    Turpiin ja onnea, yks älykääpiö puhko viime kesänä renkaita ja on tiedossa, melkein jäi poliisillekin kiinni, tänä syksynä rikko ikkunan ja olin itte paikalla, eli ei se hillinny vaikka edellisellä kertaa oli saamaisillaan tuomion... tai eihän sitä tiedä jos vaikka hillitsikin, oishan se muuten voinu tulla jo viikon päästä rikkomaan ikkunaa :-x
     
  20. herrakani

    herrakani 1st gear

    Kevyesti nukkuva koira ja ikkuna parkkipaikalle päin on muuten paras varkausvakuutus, minkä ihminen voi hankkia. Ja siihen ei tartte edes rahaa, vaan rakkautta. Jos auton ympärillä liikuskelee hämärähemmo, niin päästää koiran irti. :smile: Sen ilon kun sais vielä videolle :smile:
    Hähä!

    Käkä. Ei tarttis koiraakaan ruokkia muutamaan päivään, mä luulen.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!