Voi vitun käyttis.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Lintta cruiser, 27.3.2008.

  1. Eightball

    Eightball 3rd gear

    Nissani meni alas heti ku sitä alettiin valmistamaan Englannissa. Eikös noi primeratkin oo sieltä? :odroll:

    Mulla oli kerran -95 micra, ja toista ei tule...
     
  2. mielikuva

    mielikuva 1st gear


    Niin, Yrttäkääpä itse tehdä auto sumussa! :poff:
     
  3. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

    entäs jos on niinkuin volvon tehtaalla hollannissa kun se sumu on silmien takana :poff:
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ja saarella...
     
  5. 69

    69 Gearhead

    Mullakin primerasta meni vetari poikki just nyt kun töistä piti lähtee. Ja kun sitä tarkemmin tutki niin se oli ruostunu poikki?????

    Kaveri sit hinas volvolla kotiin niin matkalla jarrupoljin painu pohjaan, oli vetarin pätkä tietysti katkassu jarruletkun.

    :x paska perkele
     
  6. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ei ole eka, eikä viimeinen jolle noin käy. sinne pääsee kosteutta kumin alle, aikaa myöten se sit hapertaa sitä akselia. ja tarpeeks ku hapertaa, ni katkeaa.

    väitän et nääkin vois välttää, jos kunnolla pitäis kikottimestaan huolta.

    mie en kyl pitäny, joulun tienoilla päksähti kans akseli poikki.

    käyttöautojahan nää vaan ovat..
     
  7. Fargo

    Fargo Gearhead

    Nissukoista sen olen huomannut ettei tarvikkeena osia saa kovinkaan hyvin ja Aro-yhtymä pitää politiikallaan huolen ettei kovin hevillä alkuperäisosia kukaan osta hinnan takia niin ihmekö tuo että ovat hiukankaan ikääntyneinä huonosti huollettuja ja virityksiä täynnä.
    Samoin nissanin tyyli valmistaa jokainen auto niin että osan jos aiot löytää oikean täytyy tietää kellonaikakin milloin se on rullannut hihnalta ulos.
     
  8. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Tuosta yks työkaveri puhui kun se joutui vaihtamaan pakoputken sen nissaniin ja se uusi rämisti bensatankkia. Sanoin vaan että kannattais sitä jotenki vääntää ettei se hakkaa tankkia puhki
     
  9. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    ja nyt mä kiroon et voi pettu virkele pemari kolisee niin et kohta varmaan tipahtaa koko etupää alas. Ulkoisesti täysin kunnossa. eli koliseeko mulla vaan oma pää? :eek: :poff:
     
  10. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    no, kyllähän tuo kyytiäkin sai mutta on mulla muitakin autoja ollut eikä ole noin heikkoa tekoa ollut. Tuo auto yksinkertaisesti ei kestäny. En ole kuunaan kuullu että iskarinkorva voi irrota noin tuoreesta autosta. kyllä vaan voi. oli ihan pehmeä.
     
  11. 69

    69 Gearhead

    Pimperan vetoakseli korjattu Kempin lukolla :lol:

    kestää kyllä huimat 73kw. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!