Volvo 740 vauhtipyörän asennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Psycoil, 23.3.2009.

  1. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    Notta kuinkas se vauhtipyörä asennetaan kun on Motronicin ruiskusysteemit ja vp:llä YKK-anturi ja pyörimisnopeusanturi?

    Tällä hetkellä on niin että kone pyöritettiin yläkuolokohtaan ja anturit \ tapit vastakkain, mutta pärskii imusarjaan ja ampuu putkessa eikä virranjakajan pyörittäminen \ sytytysjärjestyksen muuttaminen "kierroksella" auta asiaa...


    Moottori peräisin siis Volvo 740 -86 ja mallia B200ET
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

  3. musse67

    musse67 3rd gear

    Eihän siinä montaa vaihtoehtoa ole kokeilemalla laittaa. :) Kerran oli yks tapaus kun oli takastefa vaihettu ja vauhtipyörä laitettu väärään asentoon. Auto lähti käymään, mutta kävi huonosti. Reikä kerrallaan pöritettiin vauhtipyörää eri asentoon, niin oikea paikka löytyi.
     
  4. Ana-

    Ana- 1st gear

    Tapin pitää olla keskellä stratin kohtaa kun kone on ykk:ssa.
     
  5. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    No nyt antaa Amasoonin mylly kipunaa oikeeseen aikaan notta kiitokset Ana-lle :D

    Savut saatiin ja romut pysy sisällä...
     
  6. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Matsonissa 2 litran turbokone? Kuulostaa hyvälle... :)
     
  7. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    Jep jep,tuli sinne semmonen survottua pystyasentoon ja ruuttakin kyljessä jonka johdosta Ammun sähköjohto määrä kolminkertastu kertaheitolla... :lol:
     

Kerro tästä muillekin!