Volvon kardaani

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja cuda69, 1.8.2011.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Nyt en ymmärrä.Volvosta oli kardaanin kannakekumi palasina(940 farkku,2.4td)vaihdoin kannakkeen ja laakerin ni alko täristään aivan he....ti.alkaa noin 50 vauhdissa ja on vaihteesta riippumaton ja jos painaa kytkimen pohjaan tai vapaalle ni ei vaikutusta.Ristikoissa ei tunnu väljyyttä eikä takertele.Autolla on kyllä ajettu aika pitkään kumi rikki.kardaania on muutettu joskus ja etukardaanin haarukat ei ole ihan linjassa ,mutta ei ravistanut sillo ku kannake oli rikki?????
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    samaa mietin itekki,kävin paneen pari prikkaa ja nyt tärinä alkaa aikasemmin,mutta loppuu myös aikasemmin,eli säätöä säätöä. :rotfl:. Tuos meikäläisen kotterossa kun on ristikko kardaanin etuosassakin.
     

Kerro tästä muillekin!