Voortti nykii

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Fleetline, 17.2.2003.

  1. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Mistä kannattais aloittaa ihmettely kun auto -88 Fordin piilofarmari,ruisku 302 ja ylivaihdeautomaatilla.Kun aja 80 ja alta auto nykii.Nykiminen ei ole terävää ja kiihdyttäessä tai ajettaessa 90 ja yli mun mielestäni se lakkaa.Joskus kun mulla oli Mercuryn farmi siinä oli samantapainen ilmiö,mutta se korjaantui laatikon öljyn ja suodattimen vaihdolla.Tässä vehkeessä öljyillä on ajettu käsittääkseni 20-30 tuhatta.Vaihdossa on käytetty Fordiin kuuluvaa öljyä ja suodatinkin pitäis olla oikea.Mulle tulis mieleen turbiini?,vai tuleeko nykiminen kokonaan muualta esim moottorista.Kuuntelisin mielellään enemmän Fordien kanssa pelanneiden vika-arvioita ennenkuin suinpäin lähtis osia vaihtaa.
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kaverin mercuryssä samantapaista ongelmaa aiheutti viallinen TPS, oli poikki just siitä kohtaa missä kaasuläppä on tuossa nopeudessa.
     

Kerro tästä muillekin!