Voyager 2.4 -03 moottorivalo kiusaa....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Hyrsleri, 12.11.2018.

  1. Hyrsleri

    Hyrsleri 1st gear

    Elikkä kyseessä siis tänään ostettu ihmelaite. (En kerrasta uskonut, vaan ostin vielä toisenkin voikun.)
    Öljyn lisäyksen jälkeen syttyi moottorivalo. Vikakoodia ei ainakaan minun konsteilla tullut kuin : done.E. Voisihan tuo tietysti tarkoittaa moottorin leviämistä..:D
    Onko tuo edes mikään koodi?
     
  2. Hyrsleri

    Hyrsleri 1st gear

    Nyt sain koodin: P042, mutta en löydä mistään mitä se tarkoittaa. Jotain katalysaattoriin viittaavaa?
     
  3. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Pistä vielä vaikka esim. yksi nolla lisää tohon eli P0042 tai P0142, nuo koodit nelinumeroisia.
    Vai mikä vajaaäly lukija sulla on?
     
  4. Hyrsleri

    Hyrsleri 1st gear

    Saattaa sitten olla, että mä itse olen se vajaaälyinen.... Ihan selvästi keydancerillä matkamittariin ilmestyy P042. Ei yhtään mitään muuta, ihan vaan kolme numeroa. Lopuksi done.E. eikä mitään muuta siihenkään.
     
  5. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Ok, ei tuosta kokemuksia. Vika jokatapauksessa päästöihin liittyvä, mutta mistä syystä? Vähimmillään voi olla sytytystulpat, ilmansuodatin..toki joku johtoliitinkin, vikako tuli öljyä lisättäessä, valuiko öljyä ohi sytytystulpille/aiheuttaisi läpilyöntiä jne.....Miksi lisäsit öljyä, ilmeisesti kuluttaa öljyä, onko siksi karstoittanut jonkin sytystulpan...
     
  6. Hyrsleri

    Hyrsleri 1st gear

    Mietin kanssa jotain tuollaista koska öljyn lisäyksen jälkeen ajoin viitisen km ja moottorivalo syttyi. Saattaa öljyä olla vähän missä sattuu. Täytyykin aamulla tutkia tarkemmin.
     

Kerro tästä muillekin!