Voyager -öljyvuoto turbiinikopasta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 29.9.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Öljyä vuotaa vaihteiston etustefasta,ominaisuus taitaa olla kaikissa yli 200tkm ajtuissa voyagereissa..
    Kiusallinen vaiva,vaatii koko vaihteiston irroittamisen.Onko kukaan tietoinen kuka tekis ja mihin hintaan?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Varmaan pystyy tekemään lähes jokainen (ammatti)korjaamo. Aikaa tollaseen ei mene sitten missään tapauksessa yli päivää (8h). Varmaan ripeä kaveri vääntää jopa 5 tuntiin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    juuu

    Niinpä...stefafan ei paljoa maksa....Tuo 8 tuntiahan halvalla taksalla ois n 400e töihin...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin merkkiliikken kustannusarvio on 1000e...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin merkkiliikken kustannusarvio on 1000e...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onhan kyseessä etuvetomalli? Jos 4-veto niin sitten toi 1000e on aivan haarukassa.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    merkkiliike arvioi menevän etuvetomallin kanssa tuo 1000e.On se varmaan yläkantissa vaikka työveloitus olisikin 70e-tunti.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Laatikon irrotus / kiinnitys merkkiliikkeessä 6,5 h , ne on varmaan laskeneet tuohon uuden/korjatun turbiinin(usein kaula p...a) + pumpun helan. Kannattaa viedä korjaamoon jossa hommaa on tehty ennenkin,
    Jos hela on vähän kulunut eikä sitä vaihdeta niin hetken päästä se vuotaa taas.Automaattivaihteiston pelkkä irrotus ja asennuskin tuntuu olevan joillekin pajoille ylivoimainen tehtävä, saati helan vaihto.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei mene 4x4 laatikon irroittamisessa kauempaa kuin etuveto laatikon. Mäntsälässä näin kuin laatikko vaihtui ja siinä ei kauaa mennyt.
    200.000 ajettu laatikko rupee olee jo kypsä. Ammatilaiset laattiko-gurut puhuu 150.000km ja sitten se alkaa olee finaalissa. Mun autoon tuli uusi laatikko 175.000 ajon jälkeen. Kannattaisiko laattikkokin rempata samalla kun sen alas ottaa.
     

Kerro tästä muillekin!