Voyageri vinkuu ja vollottaa ....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja purkki, 25.1.2013.

  1. Jupe

    Jupe Gearhead

    Miksi et tee kuten Jora78 ja osta yhtä uutta laakeria, vaihdat toiselle puolelle ja jos ei vaikuta, laitat sen juuri irroitetun ehjän sinne toiselle puolelle? Ei millään pahalla mutta itse en etupyörän laakereiden kanssa liian kauaa uskalla aikailla. Isäukolla hirtti vasemman etupyörän laakeri kiinni joskus vuonna miekka&kirves, rytinän ja ryskeen tauottua havaitsi onneksi olevansa suunnilleen omalla kaistalla, pyörä oli ripustuksineen auton alla.
     
  2. purkki

    purkki 3rd gear


    Jep , viikolla noin teen , uusi laakeri tulee .. :wink:
     
  3. Jupe

    Jupe Gearhead

    Hyvä homma, tulee kerralla peli kuntoon. :D
     
  4. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Itse en alkais kokeilemaan,vaan ostaisin kaikkiin kulmiin uudet pyöränlaakerit (eivät ole niin kalliit,että ei muka kannattais)...Tietyst jos viitsii/haluaa kokeilemalla etsiä vian,niin siinä tapauksessa ymmärrän joten kuten :lol:
     
  5. purkki

    purkki 3rd gear

    Niin , mut ei viitsi hirveesti laittaa rahaa kiinni kun tää on myynnissä ja uudempi Voikkeri jo hommattu mutta ei haettu vielä :)
     
  6. Jupe

    Jupe Gearhead


    Oikeasti olen samaa mieltä, mutta en vaan kehdannut ihan noin suoraan sanoa... :rotfl:
     
  7. JJ65

    JJ65 2nd gear

    Helppohan pyöränlaakeri on testata.
    Auto ylös,vaihde vapaalle ja sitten vaan toisella kädellä kiinni esim.kierrejousesta ja toisella kädellä pyöräytät renkaasta.
    Jos tunnet jousen värisevän kättäsi vasten renkaan pyöriessä niin siinä pyörässä on viallinen laakeri.
     

Kerro tästä muillekin!