voyagerin kiukutteleva tomaattilaatikko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja keijo kesoil, 14.8.2006.

  1. keijo kesoil

    keijo kesoil 1st gear

    Sanokaas kokeneempina mikä mahtaa vaivata mun voyagerin(AWD 3.3) lootaa,kun ei talviseisonnan jälkeen suostunu vaihtamaan vaihdetta ykköseltä ylöpäin.Akku oli menny talven aikana tyhjäks,mut ei kai 93 mallisessa vielä moinen mitenkään vaikuta??ja öljyä on tarpeeksi.APUVA,NEUVOJA!!!
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toinen tai molemmat lootan pyörintänopeustunnistimista saattaa olla sököt. Ota ne irti ja vaihda ne toistensa paikkoihin ja koittamaan. Toi että akku on tyhjentynyt on resetoinut ohjausboxin pelkästään.
     
  3. rocketman

    rocketman Gearhead

    Onko varmasti ykkösellä. Voi olla myös "nilkuta-kotiin-moodissa", jolloin laatikko liikuttaa vaan kakkosella ja pakilla. Selvitä vikakoodit.
     
  4. keijo kesoil

    keijo kesoil 1st gear

    juu.olikin tosiaan "nilkuta-kotiin-moodissa",eli kakkosella.Mut mites mä saan sen palautettua ruotuun,tai kaivettua jotain vikakoodeja??
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Todennäköisesti, niinkuin Mudracer sanoi, jompikumpi nopeusanturi (tai molemmat) on kuollut!!!

    Testerillä ainakin (täällä www.jamant.com) tai näkyiskö vaihteiston vikakoodit Check Engine -valolla(??? ei tietoa), kokeile laittaa virrat päälle kolme kertaa ja silmä kovana katso Check Engine -valoa, vilkuttaako mitään koodeja!!!
     
  6. eski

    eski 1st gear

    Laatikosta ei saa koodeja check enginen kautta. Vaatii testerin. Puhdistus ja uudet moparin litkut sisään ja onnea matkaan :)

    Mistä minä mitään tiedän, arvalla tämäkin menee
     

Kerro tästä muillekin!