Voyagerin laatikko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jome, 2.1.2009.

  1. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Onnistuiskohan tuollaisen peltisen orggis-tiivisteen uudelleen pinnoitus kumilla? Niitä kun saisi vaikka 10 niin olisi tiivisteitä pitkäksi aikaa. [​IMG]

    (vaikka korkkisellakin pärjää :) )
     
  2. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

  3. virta

    virta Gearhead

    Aikaisemmin myivät Suomessa tehtyjä yksi osaisia... joo jäi kovasti isoja tyhjiä paljoa, mutta fima kun teki lopeetti kun tekijä jäi eläkkeelle...[/quote]

    Lopettiko firma siis noin vain,vai ymmärsinkö oikein?Jos tuollainen ois myytävänä täälläkin voisi olla kiinnostuneista ostajia/jatkajia.Onhan tuossa markkinarakoakin jos alkuperäinen maksaa viisikymppiä,vaikka onkin kestotiiviste ei kaikki halua noin paljoa panostaa.

    Viimeks kun Motonetistä noita kysyin niin silloin niitä vielä oli.
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Tehdäänköhän ihan korkkisia enää. Tuossa voijaggerin linkissä on kuva korkki/neopreenitiivisteestä, niitä ne taitaa olla. Sellaisen tiivisteen voi rypistää aika pieneen tilaan ja ehjänä pysyy.
     
  5. kumikeisari

    kumikeisari 1st gear

    hyvähän se korkkitiiviste on kun vaan osais kaikki niitä käyttää.
    tuo on kyllä sika hyvä tuo metallitiiviste, tosin että kallishan se on...
     

Kerro tästä muillekin!