Voyagerin takajousituksen rajoitinkumien vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jyffe, 31.7.2018.

  1. Jyffe

    Jyffe 3rd gear

    Hola, amigos!
    Vm 2000 Chrysler Voyagerin takajousituksen pohjaanlyöntirajoituskumit sanoivat yhteistyösopimuksen irti, eli kummankin kumiosa jäi käteen.
    Kysymys kuuluu: miten saa runkopalkista irti sen rajoitinmokkulan metalliosan?
    Kaikki hyvät ja vähemmät hyvät keinot ja kikat otetaan kiitollisuudella vastaan.

    Alla kuvassa uudet vastaavat.

    [​IMG]
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Toinen lähti putkitongeilla ja toiseen hitsasin latanpätkän..
     
  3. Jyffe

    Jyffe 3rd gear

    Ja siis ihan kiertämällä?
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Jep. kierre on siellä runkopalkissa ja kumin pohjalapussa ruuvi. Jos ne kotelon sisusket on kovin ottaneet kosteutta, niin voipa olla että katkeaa sisään.

    Toisessa Vojassa oli katkaistu molemmat sisään niin pistin sitten eri malliset pohjauskumit.. eli semmosen"palikka" mallisen, joka tuli päistä kahdella ruuvilla kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!