Voyagerin vaihdevaijeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tapiiri, 15.3.2006.

  1. tapiiri

    tapiiri 1st gear

    -92 Voyagerin vaihdevaijeri on ilmeisesti rispaantunut ja ehkä venynyt elikkä liike on epätarkka ja jäykkä. Uuden vaijerin saa ainoastaan Arolta ja hinta on liki kaksi ja puolisataa euroa. Kohtuullisen korkeasta hinnasta suivaantuneena ajattelin kysäistä että onko joku overdriveläinen joutunut samanlaisen ongelman eteen ja ratkaissut sen jotenkin muuten kuin ostamalla Arolta uuden vaijerin? Eli mahtaako jostakin tarvikevaijerista saada sovellettua toimivan? En ole ottanut vaijeria vielä irti eli en tiedä minkälaiset päät siinä on jos vaikka onnistuisi vanhaan kuoreen uuden sisuksen vaihto.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tarvikkeena tuntee ja maksaa alta satasen!!! Sama vaijeri V6 ja neloset,
    siis automaatilla!!!

    Olihan se automaatti??? Ei mun mielestä käyny ilmi tuosta ylempää???

    Tilaamalla saadaan....
     
  3. oinut

    oinut 1st gear

    Voyagerin vaihdevaijeri

    Soita Koskiselle Hartolaan, homma hoituu. Ainakin meidän Voyaggeriin (Dodge Mini Ram van) -88 V6:een on kaikki hoitunut nopeasti ja kohtuuhinnalla. Sekä käytettynä että uutena.
     
  4. tapiiri

    tapiiri 1st gear

    3.3 automaatti nelipyöräveto.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei erottele nelivetoa ja kaksvetoa, ilmeisesti käy sama vaijeri!!
     

Kerro tästä muillekin!