Vuosaaren silta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Vesku, 13.9.2009.

  1. 383

    383 Gearhead

    taas väärin kyllä ton malibun teki eräs kimmo :mad: :mad: teukan tekemä oli koko musta :soosoo: :soosoo:
     
  2. jtp666

    jtp666 1st gear

    Harrin eka

    Eikös Harrin eka kilpuri ollut 4-ovinen Belvedere,jonka kyljissä oli autok. Timo Lehtimäen mainos.Timo ajoi myös Street cuppia punaisella Valiantilla ja hänellä oli myös Harrin keltainen Vallu projektina.
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu,näinhän se oli!

    Tuosta teukan malibusta tuli tänne seudulle 350 4-bolt lohko myöhemmässä vaiheessa joskus 92-94!

    Mut missähän on nämä kumpasetkin 2-oviset viimesen koppaset Malibut?

    Muistaako kukaan millasia aikoja tuolla kimmon rakentamalla on ajettu vartilla?
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    En muista aikoja, mutta kyllä se suti!
     
  5. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu juu,meillä kun on saman ikäkauden Malibu katukisavehkeenä ja se taas ei sudi radalla mitään eikä kadullakaan "hyvärikkailla" mitenkään erityisesti,et ihan jakoja sillä on ollut "paikallisella vuosaaren sillalla",ei tarvi kuin väistellä hyväkäytöksistä avo-Chevelleä 8)

    Kaveria eli auton omistajaa vaan kiinnostais tuossa autossa muuta ratkaisu et kuinka on tehty jne jne. Enkä voi väittää etteikö tuo Kimmon yksilö tullut mieleen kun ekan kerran kaverini näin ajavan Malibulla,no menipä taas ot mut eihän tämä haudanvakavaa ole :lol:
     
  6. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    vuosaari

    Jatketaan oftoppia, tepi ajo malibulla ekalla 350-motilla -87 Hangossa 13,42, minä ajoin 327 STW Novalla yksi pytty kovasti kolisevana 14,7 ja repeli ei päässyt vallulla ollenkaan sinne vaikka oli ollut aikomus.
    Siis näin: Rikun ex ruskea vakio 305 hirvimällimalibu muuttu Tepin kokomustaksi, sitten kokopunaiseksi ku sitä otti pattiin toi toinen musta. Mun STW-Nova meni Tepille ja 454-Camino Nakelle.
    Naken malibu oli kolmas tommonen malibu, kokoviininpunainen caminon vanhalla 454:llä, 12 sek. peli arkiajovarusteilla. Sillä oli myös välillä toi Tomin vanha faikku ja sen broidilla Odella ex-AH fastback musse , johon Eki teki peltihommia ja Tepi maalasi Shelbytyyliin. Että sellasta piiri pieni pyöri leikkiä näillä muutamilla autoilla. Eräät näistä autoista plus ainakin Jugon puikki pyöritti ajoittain hiukan nakkia siellä täällä.
     
  7. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    No, saatana.
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: vuosaari

    Kiitos Jukka asian selvennyksestä. Viilataan lisää.
    Ettei mene kaupunginosat sekaisin niin kyseessä on Tapanila eli Mosa eikä Malmi.
    Edelleen siellä on legendaarinen talli missä Autoja. Viime Stadin krusingista oli meininkiä kun just MR leimatut AAR Cuda ja 57 300 C lähtivät kotio. Stadissa tietty köröttelivät hiljaa, mutta kun motari aukes niin se kuuluisa piru iski.
    Matti tai Ari kertokoot lisää. Mä sain Arin pojalta puhelun aamuyöllä kun se oli tohkeissaan tapahtunasta. Pojat päästi isoa kovaa.
    Näin tänään eli perinteet jatkuu.
    Jukka mä oon sulle edelleen pullakaffeet pydessä siitä kun stw Novallasi haettiin 3 metrisiä rosteriputkia telakalta mistä tehtiin tuplaputket mun Valluun. Sen muistan aina. Jukka on hyvä ihminen ja sillä reisulla tuli avauduttua puolin ja toisin.Ne putket jäi Lahdentiellä motarin kaiteeseen, mutta se niistä putkista ot
     
  9. 383

    383 Gearhead

    jotain 12.... oli esitelty v8 joskus
     
  10. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Nyt täytyy sen verran viisastella, että malmilainen viittaa henkilön asuinpaikkaan, ei tallin sijaintiin. Silloin Malmi on oikeampi kuin Tapanila, niin ot.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jugon Buickista vielä. Hiljainen ja vaatimaton niin kuin minäkin. Se ajoi 12 ja 455 missä oli valurautaiset pakosarjat. Tsuko rules ja nykyään äijä ajelee avo Challella.
     
  12. stroker56

    stroker56 Gearhead

    Länsimäestä omis alueelta.
     
  13. stroker56

    stroker56 Gearhead

    GTS;sää tarkoitit?,länsimäessä heppu vetäs känässä sen katon kautta.
    Sit tuli vuokkiin ja eki leipo kuosiin ja istutti GTS;stä koneen omaan dusteri kilpuriin ja loput on historiaa,MR SHIFTER!.
     
  14. stroker56

    stroker56 Gearhead

    Näin se menee,Hyrylässä piti(vielä?)autopajaa ja totteli sukunimeä Kilström.
     
  15. dd64

    dd64 Gearhead

    Tuo turkoosia väriä pitävä malibu kulki Alastarossa kerran kun sen siellä radalla näin 12.7 aikoja. Muistelisin lukeneeni , että siinä oli edelin rpm kannet nokkineen ja hiluineen. Korjatkaa jos oon väärässä, mutta tosta ajasta olen 99.8 % varma...
     
  16. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Täytyy laittaa kysymysmuodossa, niin ei tuu niin rajua palautetta. Onko tuo sama GTS, joka oli myöhemmin 80-luvulla Måsassa/Malmilla Suomen Pekalla tai sen pikkubroidilla. Se ainakin ajeli oranssilla GTS:llä, koneesta en tiedä mikä oli jäljellä pellin alla.
     
  17. stroker56

    stroker56 Gearhead

    Ei ole,pekan broidin eli Eskon GTS;sä on lähtösin Kouvolasta.
    Vanhassa V8;sa oli esittelyssä blondilla joka totteli nimeä Mira?.
    Eskolla oli moniväri skätpäkki raita kun Vuosaaren laitteessa musta raita ja musta vinyyli.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo GTS se oli. Punainen. Tosi pahasti rutussa.
     
  19. stroker56

    stroker56 Gearhead

    Tossa toisessa topiikissa sitä metsästin,löytyy nykyään itärajalta ja hyvässä huomassa.
     
  20. nikke

    nikke Gearhead

    joo, ja toi Eskon/Miran GTS löytyy pumppukoneella Porvoosta, ja ahkerassa käytössä näkyy olevan tapahtumissa.
     

Kerro tästä muillekin!